Sok ze szparagów – naturalny lek na bezsenność

Sok ze szparagów – naturalny lek na bezsenność

Bezsenność jest częstą przypadłością wśród osób w różnym wieku. Niezależnie od swojej przyczyny znacznie utrudnia normalne funkcjonowanie i powoduje spadek formy oraz fizyczne i psychiczne zmęczenie. Jak naturalnie pokonać bezsenność?

Brak snu utrudnia normalne funkcjonowanie i zaburza pracę organizmu, przez co jesteśmy bardziej narażeni na ryzyko rozwoju różnych chorób. Bezsenność często powodowana jest stresem, zbyt niskim poziomem glukozy we krwi, niekorzystnymi warunkami panującymi w sypialni, nadciśnieniem, problemami trawiennymi oraz problemami psychicznymi, nerwicą, a także depresją. Aby pokonać bezsenność warto wypróbować działanie naturalnego i samodzielnie przygotowanego soku ze szparagów, który posiada udowodnione działanie poprawiające jakość snu.

Przepis na sok ze szparagów

Składniki:

PAKIETY REWOLUCJI ZDROWIA TO MNÓSTWO WIEDZY W ATRAKCYJNEJ CENIE!

Niedawno zakończyliśmy 2 edycję Rewolucji Zdrowia.

Poznaj wszystkie pakiety eBooków + ciekawych wideo rozmów z prelegentami, wśród których m.in. Jerzy Zięba, Romuald Kosznik, Sebastian Sarnowicz w atrakcyjnej cenie.
Skorzystaj z okazji!

  • 9 łodyg szparagów
  • 1 ogórek
  • Korzeń imbiru
  • 1 cytryna
  • 1 zielone jabłko
  • 1 seler

Sposób przygotowania:

Szparagi zanurzyć w zimnej wodzie, jabłka, ogórka oraz cytrynę pokroić na kawałki. Owoce, imbir oraz seler zblendować, dodać wodę ze szparagów oraz szparagi i jeszcze raz dokładnie zmiksować.

sok-ze-szparagow2Gotowy sok wykazuje działanie odprężające, reguluje ciśnienie krwi poprawia trawienie oraz redukuje niekorzystny wpływ stresu, przez co zmniejsza problemy z zasypianiem i wpływa na jakość i długość niezbędnego do regeneracji organizmu snu.

Zawarte w soku składniki zawierają cenne dla zdrowia witaminy oraz minerały, jak również wykazują działanie uspokajające i wyciszające. Zawarte w szparagach sole mineralne m.in. magnez oraz witaminy A, C, E i K i kwas foliowy korzystnie oddziałują na układ nerwowy oraz regulują poziom cukru we krwi.

Bardzo korzystnie na sen wpływają także związki zawarte w selerze, ogórkach, jabłkach oraz imbirze i cytrynie. Imbir oraz sok z cytryny pomagają usuwać z organizmu szkodliwe i sprzyjające bezsenności toksyny, ogórek odżywia i usuwa oznaki zmęczenia widoczne na skórze, a zawarte w selerze olejki eteryczne, witaminy i minerały uspokajają nerwy oraz działają wyciszająco na układ sensoryczny, tym samym przyczyniają się do łatwiejszego zasypiania i pozwalają walczyć z bezsennością.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz