Jak odnaleźć zaginionego emaila, którego Ci wysłaliśmy?
Od czasu do czasu wysyłamy Ci różne ciekawe informacje, a trochę nas martwi, że do nich nie zaglądasz.
Często zdarza się tak, że nawet o tym nie wiesz, bo e-maile trafiają do podfolderów lub poczty niechcianej.
Poświęć więc 4 minuty na wykonanie tych kroków, a nie będziesz żałować.
Oto kroki jakie wykonaj, by odnaleźć wiadomość email, którą do Ciebie wysłaliśmy:
Sprawdź główną skrzynkę odbiorczą
E-mail, który od nas dostajesz jest najczęściej zaadresowany od "Polaku, lecz się sam" - zlokalizuj najnowsze wiadomości, kliknij pobierz nowe wiadomości. Jeśli go tam nie ma przejdź do p. 2.
Sprawdź folder poczty niechcianej (spam)
Upewnij się, że wiadomość nie została potraktowana przez Twoją pocztę jako niechciana - sprawdź folder spam lub poczty niechcianej. Zaznacz, że jest to wiadomość pożądana, a następnie przenieś ją do głównej skrzynki odbiorczej. Jeśli wiadomości nie ma w spamie przejdź do p. 3.
Sprawdź pozostałe foldery poczty
Wielu dostawców poczty w celu segregacji poczty oferuje automatyczne przenoszenie ich do rozmaitych folderów, np. Oferty lub Inne. Zaloguj się do swojej poczty przez stronę internetową poczty i spróbuj zlokalizować wiadomość, a następnie przenieś ją do głównej skrzynki odbiorczej. Poniżej pokazujemy jak to zrobić w przypadku popularnych serwisów pocztowych.
JAKIEJ POCZTY UŻYWASZ?
Odnajdź z listy poniżej swojego dostawcę poczty i kliknij, by zobaczyć jak odnaleźć wiadomość:
- Gmail
- WP.PL
- O2.pl
- gazeta.pl
- interia.pl
- ONET
1. Przejdź na stronę poczta.onet.pl i zaloguj się do swojej poczty.
2. Po zalogowaniu powinieneś widzieć tego typu ekran:
3. Zwróć uwagę na zakładki Społeczności, Oferty i Powiadomienia. Przejdź do nich, w jednej z nich z pewnością odnajdziesz email od nas:
4. Po odnalezieniu emaila w jednej z zakładek KONIECZNIE przenieś go do folderu Główne.