Artykuł partnera
Kiedy szwankuje zdrowie, czas odgrywa ogromną rolę. Ma dla nas znaczenie, jak szybko uda się dostać do lekarza, który zbada, postawi diagnozę, przepisze kurację. Sytuacja, jeśli chodzi o szybkość dostania się do placówki, daleka jest od ideału, ale na szczęście się poprawia.
Ogłoszenie o pracę z prywatną opieką medyczną, będącą jednym z bonusów dla pracownika, to standard, na który niemal nie zwracamy uwagi, bo po prostu trudno nam sobie wyobrazić ofertę bez tego. Niewydolność państwowej służby zdrowia, kolejki i wielomiesięczne terminy oczekiwania, skłaniają coraz więcej spośród nas do korzystania z medycyny prywatnej. I trudno się dziwić, bo w niektórych przypadkach szybkość dostępu równa się życie.
Jednak na polu prywatnej opieki medycznej, jaką pracodawca oferuje pracownikom, jest niemało do poprawienia. Choćby w sferze kontaktu pacjenta z placówką medyczną. W sieci roi się od opisów przypadków, w których osoby traciły mnóstwo czasu na próbę kontaktu z placówką, by umówić wizytę u specjalisty albo uzyskać informacje dotyczące specjalistycznego badania. Mail i formularz nie należą do najszybszych form kontaktu. Nie zawsze za ich pomocą da się wyjaśnić problem medyczny bez długiego, szczegółowego opisu.
Na szczęście dla nas rozwój technologii skraca czas dotarcia do pomocy lekarskiej już za pośrednictwem strony internetowej. Coraz bardziej przyspiesza i automatyzuje kontakt. Znaczenie szybkości komunikacji za pośrednictwem witryny dostrzegają także firmy, specjalizujące się w oferowaniu biznesowi prywatnych usług medycznych, skrojonych idealnie pod potrzeby firm. Stąd na ich witrynach obecność chatbotów, czy zdobywających coraz większą popularność widgetów połączenia zwrotnego ze strony WWW (tzw. call-back). Na drugie z narzędzi, autorstwa Dzingi, zdecydowała się, chociażby firma Zdrowie w Firmie.
„Zależy nam, aby nasza firma była postrzegana jako nowoczesna i dbająca o to, by zainteresowani mogli się z nami szybko i łatwo skontaktować, dlatego zdecydowaliśmy się zastosować na stronie rozwiązanie firmy Dzinga„ – mówi Tomasz Farny ze Zdrowia w Firmie.
Smart call-back na stronie ZwF oznacza, że po zostawieniu numeru przez właściciela biznesu, do 21 sekund uzyska on połączenie z osobą, która z detalami wyjaśni mu, jakie pakiety medyczne wybrać, aby jego pracownicy mogli cieszyć się dobrą opieką medyczną. Parafrazując zdanie Neila Armstronga, wystarczy mały, prosty w instalacji dodatek na stronie WWW, bo to wielki krok na drodze do znaczącego przyspieszenia kontaktu z klientem.
Warto, by właściciele biznesów, medycznych i nie tylko, poszli śladem Zdrowia w Firmie. Dlaczego? Ponieważ dla firm, korzystających z nowoczesnych narzędzi komunikacji, zysk ze skorzystania, chociażby z call-backa, to zarówno większe prawdopodobieństwo pozyskania klienta, jak i nie do przecenienia korzyści wizerunkowe.