Polaku, lecz się sam!
Logowanie do Klubu RZ
Logowanie do Sklepu
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Sklep
  • Home
  • Bezpłatne cykle wiedzy
  • Programy i Szkolenia
  • Zdrowie
    • Wszystkie
    • Borelioza
    • Budowanie odporności
    • Choroby przewlekłe
    • Infekcje
    • Lekarstwa
    • Nowotwory - terapie
    • Psyche a zdrowie
    • Wszystko o CBD
    • Wyzdrowieli
    • Ziołolecznictwo
    • Życie Bez Chemii

    Jak poprawić zdrowie jelit u dzieci? 5 prostych sposobów dzięki diecie i stylowi życia

    9 naturalnych sposobów na przerost prostaty

    Dietetyczna wojna, czyli keto vs. wegetarianizm

    Droga do zdrowia po 40-ce: Jaka naturalna dieta może odmienić Twoje życie i zdrowie

    Jakiej witaminy Ci brakuje? Sprawdź objawy i co należy jeść

    7 pokarmów, które naturalnie zwalczają wysokie ciśnienie krwi

    Chlorella – superodżywcza alga usuwająca metale ciężkie z organizmu

    Dieta MIND – zasady i przepisy

    Dieta może pomóc w opanowaniu choroby Alzheimera

    • Borelioza
    • Budowanie odporności
    • Choroby przewlekłe
    • Nowotwory – terapie
    • Psyche a Zdrowie
    • Wszystko o CBD
    • Wyzdrowieli
    • Ziołolecznictwo
    • Życie Bez Chemii
  • Zdrowa kuchnia
    • Wszystkie
    • Diety
    • Przepisy
    • Zdrowe produkty

    Jak poprawić zdrowie jelit u dzieci? 5 prostych sposobów dzięki diecie i stylowi życia

    Dietetyczna wojna, czyli keto vs. wegetarianizm

    Droga do zdrowia po 40-ce: Jaka naturalna dieta może odmienić Twoje życie i zdrowie

    7 pokarmów, które naturalnie zwalczają wysokie ciśnienie krwi

    Dieta MIND – zasady i przepisy

    Korzeń kudzu – na menopauzę, uzależnienia i nie tylko

    7 przydatnych pomysłów jak włączyć do diety dziecka więcej warzyw

    Zabójcza cola jak kokaina

    Czy ocet jabłkowy może regulować ciśnienie krwi?

    • Przepisy
    • Zdrowe produkty
    • Diety
  • Zdrowie a Świat
  • Wideo
  • O blogu
    • Reklama
    • Newsletter
    • Kontakt
    • Praca
    • Polityka Prywatności
Polaku, lecz się sam!
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Jerzy Zięba w Radio Katowice na żywo – debata z lekarzami

dodane przez Piotr
w Jerzy Zięba, Zdrowie

Zapraszamy do wysłuchania we wtorek 21 marca o godzinie 17:00 debaty z udziałem Jerzego Zięby oraz zaproszonych lekarzy różnych specjalizacji w Radio Katowice – wystarczy nacisnąć przycisk odtwarzania poniżej.

Proszę pamiętać, że start jest planowany na godzinę 17:00, poniższy odtwarzacz transmituje przekaz Radia Katowice.

Komentujcie

U dołu strony znajdziecie sekcję, w której można zamieścić opinię co do debaty – jestem bardzo ciekawy Waszych opinii. Z góry uprzedzam, że komentarze zawierające słowa niecenzuralne będą usuwane.

Moich 10 codziennych nawyków prozdrowotnych

Tego eBooka prezentowaliśmy już podczas pierwszej edycji Rewolucji Zdrowia – jeśli go jeszcze nie macie to tylko dziś jest okazja, by nabyć go jako osobną pozycję – 20% przychodów ze sprzedaży jak zawsze przeznaczamy na fundację Polacy dla Polaków.

Z tego eBooka dowiemy się co Jerzy Zięba pija i jada, co trzyma w swojej cukiernicy, jaka jest jego ulubiona przyprawa i dlaczego umiejętność wybaczania innym jest tak istotna dla naszego zdrowia. Cena tego eBooka wynosi tylko 27,90zł, więcej informacji na temat jego zawartości, a także możliwości zakupu w pakiecie znajdziecie tutaj >>

lub jeśli wolisz zapłać przez PayPal:




Źródło zdjęcia: Radio Katowice

Poprzedni Artykuł

Debata z Jerzym Ziębą na żywo

Następny Artykuł

Debata z udziałem Jerzego Zięby pokazuje jedno: szansa na współpracę jest odleglejsza niż się wydawało

Piotr

Piotr

Jestem założycielem bloga oraz pomysłodawcą Rewolucji Zdrowia. Od 2015 roku czyli od momentu powstania bloga pragnę dzielić się z czytelnikami wiedzą na temat naturalnych sposobów radzenia sobie z problemami zdrowotnymi. Codziennie poświęcam mnóstwo czasu na znajdowanie nowych, wartościowych informacji, którymi mógłbym podzielić się z osobami szukającymi pomocy.

Powiązane Artykuły

porady

Jak poprawić zdrowie jelit u dzieci? 5 prostych sposobów dzięki diecie i stylowi życia

21 marca 2023

Zawsze mówię, że wystarczy popatrzeć na różne pokolenia ludzi, by stwierdzić, że każde kolejne jest coraz słabsze pod względem odpornościowym....

Zdrowie

9 naturalnych sposobów na przerost prostaty

16 marca 2023

Przerost prostaty jest powszechnym problemem zdrowotnym u mężczyzn w wieku powyżej 50 roku życia. Ten męski gruczoł jest umieszczony u...

Reportaże

Dietetyczna wojna, czyli keto vs. wegetarianizm

15 marca 2023

Temat "najlepszej diety" rozgrzewa wiele głów. Rozgrzewa do tego stopnia, że są gotowi nie tylko bronić swojego stanowiska (co jest...

Choroby przewlekłe

Droga do zdrowia po 40-ce: Jaka naturalna dieta może odmienić Twoje życie i zdrowie

13 marca 2023

Dietetyka rządzi się bardzo często modą. Wystarczy cofnąć się nieco w czasie i poczytać co było na topie w poszczególnych...

Choroby przewlekłe

Jakiej witaminy Ci brakuje? Sprawdź objawy i co należy jeść

25 lutego 2023

Jest powszechnie znanym faktem, że większość chorób bierze się z niedoborów lub nadmiarów danej substancji. Nie inaczej jest w przypadku...

Choroby przewlekłe

7 pokarmów, które naturalnie zwalczają wysokie ciśnienie krwi

10 lutego 2023

Osoby cierpiące na nadciśnienie bardzo często ograniczają się tylko do brania przepisanych przez lekarza leków. Tymczasem można zrobić dużo więcej i...

Następny Artykuł

Debata z udziałem Jerzego Zięby pokazuje jedno: szansa na współpracę jest odleglejsza niż się wydawało

Lek na raka - nowe badania

Złoto koloidalne - jego niezwykłe właściwości

Komentarzy 200

  1. Piotr says:
    6 lat temu

    No i na 2 minuty przed rozpoczęciem rozmowy nie działa Radio Katowice. Strona Radia padła, streaming również 🙁

    Odpowiedz
    • Jakub Kwiatek says:
      6 lat temu

      Panie Piotrze czy nagrywacie to spotkanie bo nie moge ogladać a chciałbym ten program zobaczyć ,Pozdrawiam Jakub

      Odpowiedz
    • EnergiaZdrowiaPL says:
      6 lat temu

      BARDZO WAŻNE – Powinni tego zabronić.i zlikwidować Narodowy Fundusz Zdrowia bo jest to kłamstwo gdyz to jest Narodywy Fundusz Chorych, który płaci N-ZOZ Przychodniom Zdrowia – dokładnie Przychodniom Chorych pieniadze nie tylko na obsługę tam chorych, ktory musza czeklac w długiej kolejkach, ale juz jak tam się dowiemy prywatnie obsłuzeni mozemy byc tego samego dnia przez też samego lekarza w jego prywatnym gabinecie, Ale dalej przede wszystkikm przychodnie te pobieraja pieniądze z NFZ za cztero-krotnie więcej zapisanych do danej placówki i nie uczęszczających tam zdrowych ludzi
      Tego własnie rząd powinien zabronić – nie płaci sie przeciez za brak usługi medycznej ani nie za gotowość do zachorowania.
      To niedorzecznośc, ktora powoduje że placówki medyczne nie chca obsługiwac za bardzo chorych bo sa oni kosztem gdyż oplacalny jest jedynie pacjent ten co wogole nie choruje a jest tylko zapisany.
      To Nonsens !!! Prosze pisac w tej sprawie do rządu zmianę tej patolii rozdawnictwa pieniedzy podatników za ludzi zdrowych

      Daleko od takich profesorow I uczonych w pismie ….. co jak beton mają umysły zaprogramowane przez system karteli chemicznych: farmaceutycznych i szczepionkowych i są zamknieci na wiedzę wszelka i doswiadczenia odwieczej medycyny naturalnej ( ayurwedyjskiej opartej na równowadze ciała w harmonii ze stanem duchowym i umysłowym, czy medycyny chińskiej wyróżniajacej się techniką diagnostyczną i profilkaltyczną celem przywrócenia prawidłowego i zbalansowanego funkcjonowania organizmu, wzmocnienie odporności na choroby zakaźne oraz poziomu energii życia, oraz także sztuki lekarskiej naturalnej Hipokratesa i nowożytnej Paracelsusa )

      Panowie i Panie od kiedy to szczepionka jest lekiem, która niczego przeciez nie leczy, a często są po niej powikłania gdzie teoretyczne ma zapobiegać chorobom. A wiec nie jest lekiem ale aby móc ją refundowac wprowadzono je na listę leków co jest jawnym okłamywaniem społeczeństwa i lekarzy.

      Odpowiedz
      • Edyta says:
        6 lat temu

        Świeta prawda z tym marnowaniem pieniędzy na NFZ. Lepiej byłoby stworzyć przychodnie lekarzy tylko takich, którzy mają dokumentację ludzi WYLECZONYCH a nie wciąż leczonych. Nie chodzi mi tylko i wyłącznie o lekarzy z tytułami, ale też innych ludzi takich jak zielarzy (sprawdzonych pod wzgłędem skutecznych wyleczeń ) bioenergoterapeutow, etc. etc. Domyślam się, że w przychodniach NFZ nie byłoby już takiego tłoku 🙂

        Odpowiedz
    • Teresa says:
      6 lat temu

      sama jestem przypadkiem nieuleczalnym w/g lekarza… ja wiem ze lekarze potrafia cos odciac, cos przyszyc, i tu chyle glowe za ich wiedze i doswiadczenie … ale nie wyleczyc !!!!! wysiadl mi uklad immunologiczny i z moim organizmem dzialy sie rozne “cuda” kaszel, pekajace zyly, opadanie z sil, no myslalam ze umieram …kazdy ze specjalistow twierdzil ze on nic nie widzi w swojej kategorii..a pojechalam za granice i tam lekarz rodzinny stwierdzil co mi jest… przy okazji dowiezialam sie z rumiencami wstydu ze w Polsce kobiety nie wiedza ze jest taka grupa lekarzy jak ginekolog….a bylam i u ginekologa bo szukalam przyczyny….zrobil lekarz co nalezalo i nawet nie zauwazylam kiedy dolegliwosci ustapily…taaaaka wiedze reprezentuja polscy lekarze…GROZA i Hanba…

      Odpowiedz
  2. Bożena says:
    6 lat temu

    :(:(:(

    Odpowiedz
    • Zofia says:
      6 lat temu

      Ciekawa dyskusja..professor zacytowal, ze czlowiek lubi byc oszukiwany,jak mozna powtarzac takie slowa..widac w takim swiecie zyjemy, ze na wzajem sie oszukujemy.Daleko od takich profesorow I uczonych w pismie…..

      Odpowiedz
  3. Krzysztof says:
    6 lat temu

    niestety nie ma żadnej debaty…gdzie to można posłuchać bo Radio Katowice nadaje teraz inną audycję

    Odpowiedz
    • krystyna says:
      6 lat temu

      ja dziekuje jak to moze byc jak lekarz mowi ze 85 lat to musial umrzec hanba tu w usa jest to niedupuszczalne zeby tak lekarz powiedzial tylko polski lekarz moze tak powiedziec

      Odpowiedz
      • Beata says:
        6 lat temu

        Pani Krystyno w takim razie miala Pani malo do czynienia z lekarzami w USA. To takie same bestie jak w Polsce i w innych krajach dla ktorych wazny jest $$$ a nie to ze pacjent bedzie wyleczony

        Odpowiedz
      • Pan X says:
        6 lat temu

        Dwaj utytułowani panowie byli jedynie w celu ośmieszenia p. Jerzego, a jedynie ośmieszyli siebie.
        Powinni natychmiast stracić swoje stanowiska, chociażby po tym że zapominali o przysiędze Hipokratesa, aby przede wszystkim nie szkodzić przy leczeniu. Oni to robią i nawołują innych lekarzy.

        Odpowiedz
  4. Elżbieta Kocerba says:
    6 lat temu

    i gdzie ta debata

    Odpowiedz
  5. Przemek says:
    6 lat temu

    Zupełnie inny temat. Czy to napewno dziś?

    Odpowiedz
  6. Jola says:
    6 lat temu

    Co się dzieje??? Dlaczego goścmi są jacyś posłowie?? Panie Jerzy…co się dzieje?

    Odpowiedz
  7. Nina says:
    6 lat temu

    jest debata – hurra

    Odpowiedz
  8. Piotr says:
    6 lat temu

    Nie wiem czy nie za wielu tych gości, mam wrażenie, że dyskusja się rozmyje…

    Odpowiedz
  9. bogna says:
    6 lat temu

    jest debata ,prosze ponownie wejsc na strone

    Odpowiedz
  10. Irennn says:
    6 lat temu

    http://www.radio.katowice.pl/polecamy,210,Recepty-na-zdrowie-Debata-w-studiu-video-.html#.WNFRhrgtFUU

    Odpowiedz
  11. Dorota Krawczik says:
    6 lat temu

    Szuka pomocy u lekarz,który na starcie potrafi człowieka skreslic

    Odpowiedz
  12. halina says:
    6 lat temu

    Nie ufam lekarzom! Leczą objawy, nie chorobę. Nie znaja jednak działania witaminy C czy D3 bo nie proponują stosowania w odpowiednich dawkach, nie kierują na badania by sprawdzić poziom witamin, przypisują statyny, wciąż kierują na badanie zawartości cholesterolu we krwi a nigdy nie dostałam skierowania na badanie homocysteiny nie spytano mnie nawet (wysokie ciśnienie) o chroby w rodzinie (zawały, udary w najbliższej rodzinie są wskazaniem do takiego badania)

    Odpowiedz
    • Piotr says:
      6 lat temu

      na badanie homocysteiny też nie dostałem skierowania, mimo że miałem podwyższony poziom i chciałem ponownie sprawdzić jej stan. Chciałem wówczas sprawdzić poziomy witamin B6, B9 i B12. Ale się nie doprosiłem na te badania. Sam zrobiłem prywatnie te badania. I okazało się, że mam duże niedobory B12. W zasadzie gdyby nie Jerzy Zięba, to bym nie zainteresował się zbadaniem poziomu homocysteiny

      Odpowiedz
    • mala says:
      6 lat temu

      Brawo Pani Halinko ja rowniez nie ufam lekarzom bo nie warto, przepisuja tylko lekarstwa takie ktore czynia wiecej szkod niz zyskow. Poczekajmy az sami Lekarze beda chorzy i zobaczymy gdzie pojda po pomoc do kolego ktory da im chemioterapie lub inne glowno czy beda kupowac ksiazki Jerzego Zieby, Jana Taratajcio czy innych ludzi naturalnej medycyny. Niech tych wszystkich lekarzy profesorow szlag trafi

      Odpowiedz
  13. Piotr says:
    6 lat temu

    prof. Duława próbował obśmiać Jerzego Ziębę, ale czy w ogóle ktoś w medycynie zaleca badanie poziomu witaminy D3? Poza tym – oficjalnie zalecana dawka witaminy D to 400IU, zaś lekarz przy niedoborze witaminy D3, zalecił mi minimum 4000IU! czyli 10 razy więcej. Podobnie z dawkami witaminy C. Oficjalnie zaleca się 100mg witaminy C dziennie. Tymczasem prof. Linus Pauling (2-krotny noblista) zalecał dawki witaminy C nawet na poziomie 15-20g dziennie! Więc o czym pan prof. mówi? I jeszcze jedno – nie mogłem się doprosić od lekarza o skierowanie na badanie witaminy B12, mimo że miałem kilka objawów mogących świadczyć o jej niedoborze. Dopiero jak zrobiłem sobie prywatnie badanie witaminy B12, to dostałem skierowanie na zastrzyki z witaminy B12. To tyle, jeśli o znajomość witamin wśród lekarzy.

    Odpowiedz
    • Piotr says:
      6 lat temu

      Ja też chciałbym zobaczyć, którzy to lekarze są tak super obeznani w sprawie wit. D3 lub askorbinianu sodu. Na pewno niektórzy są, ale szara codzienność jest zupełnie inna.

      Odpowiedz
      • Monika says:
        6 lat temu

        Przecież kobieto, nie zgłaszacie tego bo macie zakaz przez przemysł farmaceutyczy.Proszę zobaczyć parę filmików kiedy to dzieci zdrowe nagle stają się kalekami do końca życia. Mam brata po szczepionkach, który stał się kaleką do końca życia i co. Przecież wirus odry nigdy nie istniał i nie istnieje zostało ogłoszono w Niemczech.

        Odpowiedz
        • Urszula says:
          6 lat temu

          TAK JEST ! Sad w Niemczech juz dawno oglosil ,ze wirus odry NIE ISTNIEJE !!!!!!!!!

          Odpowiedz
        • Monika says:
          6 lat temu

          Oj, profesorowie!!!!!!! lekarze akademiccy!!!!!!! rozumy pozjadaliście, powiedzcie dlaczego w Europie- w Szwajcarii w referendum połączono wszystkie medycyny razem. Bronicie przemysłu farmaceutycznego bo jachty i wycieczki na was czekają i worki tabletek pod biurkiem od prz. farmaceut, które rozdajecie, żeby ludzie do was wrócili. Co was obchodzi,że nam coś dolega.???!!!

          Odpowiedz
    • Robert says:
      6 lat temu

      Ci lekarze wcale nie przyszli na debate. Smutne.

      Odpowiedz
    • mala says:
      6 lat temu

      Co sie dziwic takim kanaliom ktore gdyby tylko mogly pozbyly by sie Pana Zieby ktory psuje im biznes. To dranie ktore biora czynny udzial w utylizacji ludzkosci . Panie Zieba popieram Pana i glowa do gory bo wiekszosc ludzi wie czym leczenia takich doktorow jacy sa dzis na debacie sie koncza. Niech was ten z gory pokara za tych wszystkich ludzi ktorych nie leczycie ale krzywdzicie

      Odpowiedz
    • Pan X says:
      6 lat temu

      prof. Duława wręcz nawoływał lekarzy do kłamstwa, zamiast szczerości w przedstawieniu rzeczywistego stanu pacjenta.
      Gdy pacjenta paliatywnego lekarz poinformuje o jego stanie, to prof. Duława publicznie na antenie radiowej nazywa “dupą nie lekarzem” tak pokazuje, że przez tych “dobrych” lekarzy jesteśmy nagminnie okłamywani.
      Tymczasem, pacjent ma prawo do dokładnej i rzetelnej informacji o swoim stanie zdrowia, metodach leczenia i przewidywanych efektach. To nie był żaden dialog, tylko przekrzykiwanie i ośmieszanie J. Zięby.
      Na przyszłe spotkania proponuję zaprosić do dyskusji lekarzy mniej utytułowanych, lecz sensownie myślących, takich którym nie zależy na zdrowiu pacjenta, a nie na utrzymaniu intratnego stanowiska.
      Janusz

      Odpowiedz
  14. kris says:
    6 lat temu

    Debata https://www.youtube.com/watch?v=DdFCjdUL6V4&feature=youtu.be

    Odpowiedz
  15. Bożena says:
    6 lat temu

    Brawo Panie Jerzy, król jest nagi!!!

    Odpowiedz
  16. ewa37 says:
    6 lat temu

    Niestety – pewnie znowu kłody pod nogi Zięby …

    Odpowiedz
    • krystyna says:
      6 lat temu

      oczywiscie zalecane jest chemioterapia i radioterapia ktora zjadla moja siostre w kochanym rzeszowie niech ten lekarz nie klamie nie mogla sie doprosic badan catsen
      i innego leczenia tylko chemia i radioterapia ktora zjadla jej watrobe
      nie dolujcie pana ziebe

      Odpowiedz
  17. Anabanana says:
    6 lat temu

    Super Pan Jerzy Zieba wypowiedź jasno klarownie i na temat nie ma lania wody tylko konkretne odpowiedzi

    Odpowiedz
  18. Piotr says:
    6 lat temu

    Trwa 31 minuta debaty – Jerzy Zięba znakomicie o witaminach!

    Odpowiedz
  19. margi says:
    6 lat temu

    mial bypasy i przezyl, jak mu sie cofnela miazdzyca??? statyny obnizaja cholesterol a co z blaszka miazdzycowa??? cofneła mu się???

    Odpowiedz
  20. Piotr says:
    6 lat temu

    Uhuhu, gorąco!

    Odpowiedz
  21. Piotr says:
    6 lat temu

    oj, poszło… Przecież badania na temat witaminy B17 trwały tak długo, aż okazało się, że ona nie działa. Pierwsze badania okazały się, że witamina B17 jest skuteczna w leczeniu nowotworów.

    Odpowiedz
  22. Piotr says:
    6 lat temu

    właśnie byłem niedawno na konsylium. Lekarze powiedzieli mi, że stan ojca jest nieoperacyjny! I zaproponowali paliatywną operację i paliatywną chemioterapię! Więc niech pan doktor nie mówi, jaką to medycyna akademicka ma skuteczność!!!

    Odpowiedz
  23. Krzysiek says:
    6 lat temu

    Odpowiedz lekarza medycyny konwencjonalnej to najczęściej “musi Pan nauczyć się z tym żyć”

    Odpowiedz
  24. Piotr says:
    6 lat temu

    A jaką możliwość mają lekarze? Doktor Bachański leczył medyczną marihuaną dziecko Doroty Gudaniec, aż mu odebrano prawo wykonywania zawoodu (które zostało mu przywrócone)… Pytanie – dlaczego w Czechach, Izraelu, USA, Holandii i w innych krajach można podawać medyczną marihuanę, a w Polsce nie można jej podawać osobom w przypadku chorób nieuleczalnych (nowotwory, czy padaczka lekooporna)

    Odpowiedz
    • Ann says:
      6 lat temu

      Rowniez w Urugwaju, Australii i w niektorych stanach USA ( Wiem o Oregonie). Chodzi o legalna marihuane medyczna.

      Odpowiedz
  25. Kinga says:
    6 lat temu

    W kwietniu będąc w Klinice Onkologicznej usłyszałam, że nie ma ratunku dla mojego ojca tylko leczenie paliatywne. Lekarz rodzinny potraktował tatę jak zło konieczne, aż wypowiedział się że zrobił już wszystko. Czyli nic, bo nawet do pacjenta nie miał czasu przyjść, bo nie widzi potrzeby: “przy chorobie nowotworowej nie będzie już lepiej, tylko gorzej”

    Odpowiedz
    • Pan X says:
      6 lat temu

      Pani Kingo i to był zły lekarz w/g prof. Duławy, należy mu się awans oraz podwyżka.
      Jeżeli by kłamał, dawał pacjentowi nadzieję na wyleczenie, to byłby dobrym lekarzem, przecież medycyna nie zna przypadków nieuleczalnych.

      Odpowiedz
  26. Piotr says:
    6 lat temu

    Szkoda, że wypowiadający się lekarze nie widzą tych komentarzy…

    Odpowiedz
  27. aaaaaa says:
    6 lat temu

    Bzdura! Mojego tate onkolog potraktowal tak:nie nadaje sie do leczenia bo est po zawale i cukrzyca

    Odpowiedz
  28. Ania says:
    6 lat temu

    Panie Jerzy ma pan bardzo trudne zadanie . Świat lekarski jest niestety bardzo arogancki, widoczny w w wypowiedziach lekarzy brak pokory wobec innych ludzi wobec pana i wobec pacjentów. Nie wiem czy uda się połączyć te dwa światy.
    Ale my bardzo pana potrzebujemy i dziekuje za pana wysiłek.

    Odpowiedz
    • Ewa says:
      6 lat temu

      Dokladnie tak jest !

      Odpowiedz
    • Ann says:
      6 lat temu

      Trudne zadanie dla Pana Jerzego, ale i dla nas wszystkich. Niektorzy lekarze bardzo aroganccy, fakt, ale sa tez inni. Tych trzeba wyluskiwac. MOj lekarz mi powiedzial ( patrzac na wyniki badan)…no nie ma progresu, ale to nie znaczy, ze choroby nie ma. A ja na to, oj szkoda, juz myslalam, ze mam ja z glowy. A on…wierzy pani w cuda? A ja …naturalnie! Po czym wreczyl mi wizytowke ( bylam na NFZ) mowiac, trzeba zrobic usg wezlow chlonnych , kosztuje 150,- stac pania na to. Na to juz nic nie odpowiedzialam, bo szczeka mi opadla. Juz wiecej do niego nie poszlam.

      Odpowiedz
  29. Krzysztof says:
    6 lat temu

    A ja stosuje to co Jerzy napisał w książce i od tej pory nie choruje na głupie przeziębienie a dosyć często chorowałam a lekarz rodzinny zawsze to samo i nic nie pomagało

    Odpowiedz
  30. Malgorzata Idzikowska says:
    6 lat temu

    Mam nadzieje ze bedzie ta audycja nagrana i udostepniona do wgladu bo u mnie niestety godzina walki aby sie polaczyc i jak sie polaczylam to byla jakas debata polityczna… :-///

    Odpowiedz
  31. margi says:
    6 lat temu

    Ci profesorowie to jednak nie bardzo wiedzą jaka jest rzeczywistość w gabinetach lekarskich… a może po prostu kłamią… Zgroza vitamina C??? a jednak lekarze po kryjomu podają witaminę C w Polsce.

    Odpowiedz
    • Pan X says:
      6 lat temu

      Pani Kingo i to był zły lekarz w/g prof. Duławy, należy mu się awans oraz podwyżka.
      Jeżeli by kłamał, dawał pacjentowi nadzieję na wyleczenie, to byłby dobrym lekarzem, przecież medycyna nie zna przypadków nieuleczalnych.

      Odpowiedz
  32. Staszek says:
    6 lat temu

    Panie Profesorze, proszę iść do lekarza, jest Pan znerwicowany.

    Odpowiedz
    • Ewa says:
      6 lat temu

      Ha ha ha ha h …..dobre !

      Odpowiedz
    • Miet says:
      6 lat temu

      Prócz nerwicy , owsiki lub hemoroidy dokuczają .

      Odpowiedz
  33. Bożena says:
    6 lat temu

    Niestety, ale mój niejeden znajomy usłyszał taką informację od lekarza onkologa, że nic już nie możemy dla Pana zrobić, niech żona załatwia dla Pana hospicjum, dla Pana wszystkie możliwości już wykorzystaliśmy. Tak traktuje się umierającego człowieka? a gdzie nadzieja dla chorego, która może zdziałać cuda? Lekarze onkolodzy powinni być również psychologami… Bożena

    Odpowiedz
  34. Helena says:
    6 lat temu

    Ci “profesorowie” przyszli na debatę, by pokazać jacy są wielcy (widać to po ich minach). To co mówi Pan Jerzy wcale nie biorą pod uwagę. Negują wszystko. W szpitalach jest super przecież. Ale głupoty gadają ci “lekarze”. Jak jestem przeziębiona lub zaczyna mnie “łapać” choroba piję szybko co trzy godziny wit.C (nie z apteki) a na drugi dzień jestem zdrowa “Panowie lekarze i profesorowie”!!!!!!!

    Odpowiedz
  35. benia100 says:
    6 lat temu

    Nie no , to jest kpina z ludzi którym terapie pana Jurka pomogły . Jak mogą dobrze leczyć lekarze którzy mają tak zamknięte umysły i klapki na oczach , nic do nich nie dociera . Brawo panie Jurku , ale niestety do nich nic nie dotrze

    Odpowiedz
  36. Anna says:
    6 lat temu

    Widać, że z tą współpracą będzie gorzej!

    Odpowiedz
    • Piotr says:
      6 lat temu

      Nie będzie współpracy. To akurat prawda.

      Odpowiedz
  37. Piotr says:
    6 lat temu

    profesorowie obśmiewają medycynę chińską, a tymczasem 2 antybiotyki mnie nie wykurowały. Potem trafiłem na medycynę chińską i ziołami zostałem wyleczony, w sytuacji, gdzie 2 antybiotyki nie pomogły! I niech dalej się śmieją z tego… Ja od lat stosuję zalecenia Jerzego Zięby i już od kilku lat w ogóle nie chorowałem!

    Odpowiedz
  38. Helena says:
    6 lat temu

    Dziękuję Panu Bogu za Pana Jerzego Ziębę. Zawsze jest możliwość podjęcia współpracy.

    Odpowiedz
  39. Krzysiek says:
    6 lat temu

    Panowie lekarze medycyny akademickiej ŻENADA !!!!! Słuchać się tego nie da !!!!!!

    Odpowiedz
  40. Maria says:
    6 lat temu

    Bardzo dobrze leczy dr Aleksander Haretski wszystkie choroby szczególnie nie uleczalne i to bardzo prostym sposobem -alternatywnie

    Odpowiedz
  41. Bożena says:
    6 lat temu

    Rozbuchane ego Panów profesorów nie pozwala nam mieć nadziei że u nich znajdziemy jakąkolwiek pomoc. Uczcie się ludziska sami, bo jesteśmy zdani tylko na siebie:(

    Odpowiedz
    • GSM says:
      6 lat temu

      Po wysłuchaniu tej debaty tracę nadzieję na współpracę medycyny akademickiej z innymi metodami. Lekarze aroganccy aż słuchać przykro.

      Odpowiedz
  42. margi says:
    6 lat temu

    Szczepionka jest lekiem?????? Na co????

    Odpowiedz
  43. Piotr says:
    6 lat temu

    ja miałem 2 razy NOPy po szczepionkach. Ostatni raz miałem NOPa po szczepionce przeciw grypie. Odchorowałem przez tydzień z temperaturą 39C. Nie skojarzyłem tego ze szczepionką, a osoba organizująca szczepienia w firmie na to nawet nie zwróciła uwagi! Więc niech pani doktor nie mówi, że wszystkie NOPy są zgłaszane. Warto poszukać, co o raportach mówi prof.Majewska. Podaje ona pewien rok, w którym w Polsce nie było ani 1 przypadku NOPu w skali kraju!!!

    Odpowiedz
  44. Krzysztof D. says:
    6 lat temu

    Agnieszki mojej córki nie zgłosili z odczyn em poszczepienny. Jest kaleką. Całkowicie bezwladna leży od 2 lat. Znam inne odczyn nie zgłoszone. Brak odszkodowania.

    Odpowiedz
  45. MAREK says:
    6 lat temu

    ŻAŁOŚNI PANOWIE PROFESOROWIE…ZAMKNIĘCI W SKORUPACH MEDYCYNY AKADEMICKIEJ, PROCEDURACH, FAŁSZYWEJ ETYKI PSEUDO LEKARSKIEJ, BEZ OTWARCIA NA PACJENTA – CZYTAJ CZŁOWIEKA……UZNALI ŻE ICH WIEDZA JEST JUŻ KOMPLETNA….DLATEGO NIE SĄ W STANIE OTWORZYĆ SIĘ NA DOŚWIADCZENIA I PRAKTYKĘ INNYCH, KTÓRZY NA PRAWDĘ RATUJĄ BEZNADZIEJNIE CHORYCH………KONKLUZJA JEST JEDNA………..BRAWO JERZY ZIĘBA ZA UPOWSZECHNIANIE INNEJ WIEDZY,PRZEWAŻNIE UKRYWANEJ……..PRZYKRE JEST TYLKO TO, ŻE ŻYJEMY W CZASACH OBLUDY FAŁSZU, KŁAMSTW NA TEMAT MOZLIWOŚCI RATOWANIA ZDROWIA I ŻYCIA..

    Odpowiedz
    • Maksymilian says:
      6 lat temu

      Brawo Marek.
      Zauwazylem pewien sposob wyrazania swojej opinii, prez Pana Profesora siedzacego po lewwj stronie Pana Zieby. Otoz Profesor powiezial ze jest tak GARAZOWO. i On ma
      zupelna racje. Leki ktore byly na 100% sprawdzone ,zakwalikowane oczywiscie sprawdzone ITD. — Zostaly przez mechanikow lekarzy Wycofane ( just like recall cars)
      Chyba znalazlbym cala strone do napisania ich nazw. Poniewaz bylem LECZONY tymi
      lekami i dzis prawdopodobnie juz by omnie zapomniano. Co wlasnie zrobil dla kilku moich kolegow VIOX,

      Odpowiedz
  46. Piotr says:
    6 lat temu

    Jeśli szczepionka jest lekiem, to poproszę o link do badań podwójnie ślepych odnośnie szczepionek (i porównanie z grupą placebo)! Ale takich dotychczas nie znalazłem!!!

    Odpowiedz
    • Stefan says:
      6 lat temu

      Ja rowniez poprosze !

      Odpowiedz
  47. Aga says:
    6 lat temu

    czy ta Pani jest pijana? Pani w zielonej sukience. Zgroza

    Odpowiedz
    • basia says:
      6 lat temu

      dokładnie takie samo odniosłam wrażenie. Pijana, albo naćpana. Wygląda i zachowuje się jak przepojona “wodą” żaba, odbicia, sposób wypowiedzi jak u lumpa po głębszym.

      Odpowiedz
  48. Hanna says:
    6 lat temu

    Belkot lekarzy mnie nie przekonuje ani na jote. Panie Zieba ,przerywano Panu ciagle ! Za duzo Pan wie 😉 ,za duzo ma Pan osiagniec i sukcesow w postaci wyleczonych ludzi . Terapie ktore Pan przekazuje – stosuje ja i moja rodzina .Guzy nikna ,jestesmy pelni energii i tryskamy zdrowiem .Dziekujemy ! Jestesmy wdzieczni i zawsze z Panem !

    Odpowiedz
  49. Piotr says:
    6 lat temu

    odnośnie wody, to ostatnio czytałem o wodzie bez deuteru (o obniżonym poziomie deuteru). W polskim internecie nie ma śladu na ten temat. W anglojęzycznym internecie też znalazłem bardzo niewiele! Więc po co kobieta się ośmiesza. Woda o strukturze kryształu robi różnicę! Udało mi się taką wodę pozyskać i piję ją – jest przecudnie delikatna i smaczna… więc po co kobieta zaczyna wątek, żeby próbować ośmieszyć Jerzego Ziębę…

    Odpowiedz
  50. Małgorzata Redak says:
    6 lat temu

    Lekarze skupiają się na leczeniu lekami , bo maja układy z firmami farmaceutycznymi , zwykle przepisują antybiotyki, nie zaczynać od badań.
    Nikt z lekarzy nie proponuje naturalnych metod, chodzi o oczyszczanie krwi, oczyszczanie organizmu z toksyn. Znam osobę, która wyleczyła swoja córkę z łuszczycy i bzdury mówi , lekarz ,że nawraca. przez kilka lat nic nie powróciło. To jest prawda uregulowanie flory bakteryjnej jest najważniejsze, sama u siebie do tego doszłam,że miałam słabą florę, brak Wit. D i ciągle chorowałam. Od roku nie mam problemu. Lekarze to sa zarozumiałe ludki nie ma mowy, żeby dało się to połączyć.

    Odpowiedz
  51. Krzysiek says:
    6 lat temu

    Ta Pani wygląda jakby nie miała dostępu do dobrej wody

    Odpowiedz
  52. Anna says:
    6 lat temu

    Panie Jerzy gratuluję odwagi

    Odpowiedz
  53. Piotr says:
    6 lat temu

    Jest mnóstwo publikacji i badania noblistów (prof.Linus Pauling) na temat witaminy C, o czym widocznie pan profesor niewiele wie… Jeśli poziom profesorów i noblistów nie jest dla tego pana profesora punktem odniesienia, to co czy kto może tym punktem być?

    Odpowiedz
  54. Agnieszka says:
    6 lat temu

    Pan Profesor od razu na poczatku powiedzial, ze polaczenie medycyny komplementarnej i akademickiej jest niemozliwe i nigdy nie bedzie mozliwe… To z kim ta rozmowa i o czym? Eeeehhhh…

    Odpowiedz
  55. Urszula says:
    6 lat temu

    Spojrzcie na tych lekarzy ,co za maniery ( przerywaja ) , te lekcewazace miny ,to zadufanie ….Skad My to znamy ….?? Zaden lekarz o niczym mnie w tej dyskusji nie przekonal – utwierdzil tylko w przekonaniu ,ze nie warto im wierzyc w ani jedno slowo. Kultura tych Pansrwa rowniez pozostawiam wiele do zyczenia .Idzcie lepiej pilnowac swoich dobytkow ;).Panie Zieba – zasylam niskie uklony .Brawo !

    Odpowiedz
  56. Halina says:
    6 lat temu

    Panie Jerzy Zięba,ja żyję dzięki informacji o witaminie D,mój poziom był 7.10,na własną odpowiedzialność zażyłam dziennie dawkę10 000,po półtora miesiąca,miałam poziom 34.80,obecnie mam 48.20.Płytki krwi 98 i spadały,teraz mam już 122.Homocysteina spadła na 7.43,a miałam 15.30.Tak podjęłam ryzyko!Odzyskałam zdrowie,ale nie dzięki mojemu lekarzowi,gdyż nie wiedział co mi jest.Panie Jerzy,ogromne dzięki.

    Odpowiedz
  57. margi says:
    6 lat temu

    Dlaczego mam wrażenie że ci profesorowie gadają swoje byle tylko być przeciw Panu Ziębie. Słucham tego co mówią i niestety nie trzyma się to kupy. Oni obserwują na podstawie swojej praktyki i dlatego wiedzą lepiej. ???. Co się zmieniło w onkologii? To panie profesorze, że na raka zapada i umiera wciąż coraz więcej ludzi.

    Odpowiedz
  58. Piotr says:
    6 lat temu

    to dlaczego w Polsce podaje się morfinę, a nie podaje marihuany? która jest podawana w Holandii, Czechach, USa, Izraelu i wielu innych krajach? Czemu Rick Simpson wyleczył olejem RSO ponad 5000 osób, a lekarze w Polsce czekają na niewiadomo co???

    Odpowiedz
  59. Ewa says:
    6 lat temu

    Panie Zieba – nie ma Pan sobie rownych .Tamto towarzystwo moze Panu co najwyzej buty czyscic ! Panie Zieba , dziekujemy !

    Odpowiedz
    • GSM says:
      6 lat temu

      Pani Ewo w pełni się z Panią zgadzam. Dziękujemy Panu Jerzemu !!

      Odpowiedz
  60. Helena says:
    6 lat temu

    Panie profesorze, to oznacza, że niczego dobrego nam Pan nie oferuje. To nie my mamy rozmawiać z lekarzami. To lekarze powinni się dopasowywać do pacjenta, rozumieć go. Niestety gro lekarzy myśli tak jak Pan, to znaczy wcale nie myśli.

    Odpowiedz
  61. margi says:
    6 lat temu

    Ja szukam lekarzy otwartych umysłowo. Nie znalazłam… Jóź 5 lat szukam…Dla mojej mamy, bo sama nie choruje od kiedy zgłębiam wiedzę alternatywną…

    Odpowiedz
  62. Bożena says:
    6 lat temu

    Nie ma siły na Panów doktorów, musimy iść własna drogą za ich pomoc dziękuję, ale mówię nie!!! Dzięki własnej intuicji jeszcze żyję, mój pan doktor prowadził mnie w kierunku nieskończoności, ja uznałam że jeszcze jest za wcześnie. Wciąż żyję i mam się dobrze:) Również dzięki wiedzy uzyskanej od Pana Jerzego.

    Odpowiedz
  63. Piotr says:
    6 lat temu

    Albo skad wziela sie nazwa – ” sluzba zdrowia ” .Kto komu sluzy ? Na pewno nie NAM ! 😉

    Odpowiedz
    • Piotr says:
      6 lat temu

      Dobre 🙂

      Odpowiedz
  64. Stefan says:
    6 lat temu

    A dlaczego w Londynie sa az trzy szpitale homeopatyczne ?? Dlaczego wlasnie tam leczy sie rodzina krolewska ? Nie daje Wam to nic do myslenia ?? A czy ktos slyszal by w tamtych kregach ktos chorowal na raka ?? Ciekawe , co ?

    Odpowiedz
    • Dorota says:
      6 lat temu

      Nie tylko tam sa szpitale homeopatyczne, wielu znanych , bogatych leczy sie homeopatycznie : http://homeopatiapolska.com/baza-wiedzy/homeopatia-na-swiecie-i-w-polsce.html

      Odpowiedz
  65. Stanislaw says:
    6 lat temu

    Ciężko jest glowę pochylić ludziom z tytulami profesorskimi…oj ciężko….

    Odpowiedz
  66. Damian Grzegorczyk says:
    6 lat temu

    Buta Arogancja i brak woli uznania pewnych faktow – Pycha nie pozwala na przyznanie tego jest. No coz z takimi ludzmi dleko medycyna nie zajdzie. Wspolczucie dla Pana Jerzego Zieby. Pycha nie pozwala przyznac ze ktos moze miec wikesza wiedze od nich. Ja tak to widze. ,,Jesus i Faryzeusze w kolo zebrani”.

    Odpowiedz
  67. Mirek says:
    6 lat temu

    O czym dyskutowac … skoro pan profesor twierdzi ze nie mozna wyleczyc chorob przewleklych to wniosek nasuwa sie sam..to po co do nich chodzic zazywac leki ktore i tak nas nie wylecza tylko wyczyszcza kieszen.Profesor laskawie unizyl sie do odpowiadania na odczepnego panu Ziebie..Konsensusu nie bedzie.Wniosek-operacja sie udala tylko pacjet umarl-

    Odpowiedz
  68. Krystyna says:
    6 lat temu

    Krystyna – bardzo żałuję że spóźniłam się na debatę,oglądałam końcówkę.Miałam takie ostatnio zdarzenie u ortopedy,że przepisał mi 4 leki.Nawet mnie nie pytał czy ja biorę jakieś leki czy na coś choruję.Sprawdziłam w internecie zawartość tych leków łącznie ze skutkami jakie one wywołują.One nie nadawały się dla mnie,a branie ich mogło spowodować nawet zawał i wiele innych dolegliwości.Nie wykupiłem ich wcale.

    Odpowiedz
  69. Endriu says:
    6 lat temu

    Znakomita audycja. Uderzające wywyższanie się obu panów profesorów bardzo wiele daje do myślenia. Żadnej z ich strony pokory wobec czegoś co nie nazywa się medycyną akademicką. Panie Zięba gratuluję, że odważył się Pan podjąć dyskusję z ludźmi – którzy z całą pewnością mają ogromny wkład w ratowanie zdrowia i życia innych ludzi – lecz którym prawdopodobnie wydaje się, że ze względu na tytuły naukowe mają monopol na wszelaką dotyczącą zdrowia wiedzę. To wydaje się, przedstawiciele zawodu, jakże podobni do niektórych polskich sędziów, którym wydaje się, że są kastą ludzi nadzwyczajnych.

    Odpowiedz
    • Teresa says:
      6 lat temu

      zgadzam sie z Panem…lekarze i sedziowie i pewnie rozne inne jeszcze zawody sie znajda…w tej samej kategorii…Samouwielbienia…jezeli ich ominiemy szerokim lukiem…to…co im wtedy po ich MADROSCI ???…zostanie SMROD…WIWAT Panie Jerzy i wiwat wszystkim ktorzy wyznaja te sama DROGE co Pan Jerzy…z wyrazami szacunku Teresa

      Odpowiedz
  70. Paweł says:
    6 lat temu

    Panie Jerzy (przepraszam, że tak po imieniu ale jestem trochę starszy – 70 lat więc chyba mogę sobie pozwolić) nie ma NAJMNIEJSZEGO sensu dyskutować z aroganckimi, szalenie zarozumiałymi i wszystkowiedzącymi profesorami medycyny. Po pierwsze medycyna nie jest nauką ścisłą jak matematyka i fizyka no i trochę chemia (wiedzę w tych dyscyplinach mają lekarze prawie zerową!!). Po drugie medycyna jest nauką DOŚWIADCZALNĄ (empiryczną) – kto ma więc większe doświadczenie: ok. 150 lat? medycyna akademicka czy ponad 2000 lat różnych innych medycyn??? Bez pomocy współczesnych technik i technologii (ale to nie jest żadna zasługa medycyny akademickiej, lekarze i tzw. profesorowie med. często nie potrafią z tego korzystać!) medycyna akademicka pozostała by ca. 50 lat z tyłu.
    Po trzecie wreszcie tylko dzięki FARMACJI medycyna ta się utrzymuje – dosłownie i w przenośni. Badanie tzw. NAUKOWE prowadzi farmacja za swoje (śmiech na sali) pieniądze i pod własne potrzeby, w oparciu głównie o nie naukę stricte ścisłą – chemię. Mój zięć (szeroko wykształcony) kiedyś będąc menadżerem nowych produktów w dużej firmie farmaceutycznej w mojej obecności podczas dyskusji z kilkoma lekarzami powiedział: “wy niewiele wiecie, to my was UCZYMY”. Mój kolega szkolny ceniony na całym świecie profesor specjalista od fizyki oka będąc na pewnym kongresie okulistów stwierdził, że okuliści robiąc operacje oka mają bardzo małe pojęcie o fizyce oka (operacja albo się uda albo nie). Zaproponował więc polskim okulistą, że ZA DARMO zrobi im szkolenie. Tutaj wyszła arogancja i zarozumiałość tych pseudo profesorów (celowo pseudo bo mądrzy ludzie uczą się do śmierci), byli oburzenie, że ktoś może ich uczyć! Kolega powiedział: “cóż miałem więcej dla nich zrobić”, po prostu ręce opadają. Panie Jerzy spotkania i dyskusje z mądrymi lekarzami które Pan prowadzi są bardzo dobre i celowe, proszę tylko unikać tych aroganckich i zarozumiałych prof. Man przyjaciela lekarza (ginekolog położnik) który ok 20 lat temu pożegnał się ze swoimi kolegami z zawodu (medycyny akademickiej) bo cytuję: “nie będę szkodził pacjentom” i prowadzi z dużymi efektami gabinet medycyny naturalnej, a nie jako gabinet lekarski bo zniszczy go Izba Lekarska (próbowali to już zrobić). Znałem i znam tych niewielu naprawdę mądrych i ty drugich tzw. prof. Sam nigdy nie miałem takich ambicji kierunki wiedzy ukończone (inż., nauczyciel i informatyk) niejednego z nich zniszczyłbym swoją wiedzą w dyskusji.
    Pozdrawiam Pana serdecznie i życzę dalszej owocnej pracy na tym poletku, na którym to właśnie Pan jest większym humanistą niż ten zarozumiały profesor z dyskusji (ten co tak wyleczył swego ojca – śmiech).

    Odpowiedz
    • Karolina says:
      6 lat temu

      🙂

      Odpowiedz
  71. Hanna says:
    6 lat temu

    Jestem rok po udarze niedokrwiennym mózgu. Cholesterol miałam w normie ale homocysteinę 14,2 . Poziom powinien wynosic od 5 do 7. Dzięki suplementacji wit.B12, B6, kwasem foliowym i biotyna (w jednej kapsułce) udało mi się obniżyć jej poziom po dwóch miesiącach do 7,2. Biorę również wit.K2Mk7, wit.C lewoskrętną oraz D3. Kto widział te preparaty wcześniej w aptekach? Dopiero Jerzy Zięba spowodował, że nawet lekarze rodzinni zaczeli przepisywać te witaminy pacjentom. Czekam na 3 książkę, w której mają być konkretne przykłady leczenia poszczególnych chorób i odżywiania.

    Odpowiedz
  72. dr.hannibal says:
    6 lat temu

    Polecam film, w którym to filmie prowadzący podróże po całym świeci i rozmawia z ludźmi nauki, lekarzami itp. na temat przemysłu farmaceutycznego, leczenia itp.
    https://youtu.be/RzaCcWSToeY

    Odpowiedz
  73. dr.hannibal says:
    6 lat temu

    Tytuł filmu to ” Prawda o Raku, farmaceutyczny monopol i historia chemioterapii ”

    Odpowiedz
  74. Paweł says:
    6 lat temu

    Zapomniałem dodać, że wcześnie wyłączyłem tą dyskusję bo szkoda mi zdrowia. Jak Pan Jerzy powiedział: “Bzdura” to arogancki profesor pokazał wszystkim widzą swoją prawdziwą twarz – zaczął się rzucać ja epileptyk. Mądry uczestnik dyskusji zapytał by: Panie Zięba proszę udowodnić Pana stwierdzenie, że to co powiedziałem jest bzdurą. Ale to nie był mądry partner do dyskusji z Panem i nie ukończył u mnie szkoły średniej, bo by wiedział jak prowadzić dyskusję anie bełkot.

    Odpowiedz
  75. Stefan Batory says:
    6 lat temu

    jeden z profesorków wyjątkowo pewny swoich racji co już go zdyskredytowało zacytował ,że pewność siebie jest odwrotnie proporcjonalna do kompetencji-no ludzie większego samobója nie widziałem-jakim trzeba być bufonem i arogantem bez krzty pokory,żeby choć przez moment nie zastanowić się na słowami szlachetnego p.Zięby.Wybaczcie drodzy Państwo ale ci adwersarze pomimo swoich tytułów są marni a p. Zięba wielki i zacny

    Odpowiedz
  76. Regina says:
    6 lat temu

    Ten brak empatii i chęci porozumienia dla dobra PACJENTA, jaki pokazali Ci dyplomowani profesorowie jest porażający!!!
    Długo by mówić, ale powiem krótko: Panie Jerzy JEST PAN WIELKI!!! Po prostu DZIĘKUJEMY!!!

    Odpowiedz
  77. Ewelina says:
    6 lat temu

    Każdy odczyn poszczepienny zgłaszany – gdzie w większości jakby wystąpiła temperatura dac lek przeciwgorączkowy , ranę przyłożyć woda z soda a gdzie proszę przyjść i zgłosić ???

    Odpowiedz
  78. Dorota says:
    6 lat temu

    Brawo Panie Jerzy !!! Jest Pan WIELKI! Cóż więcej mówić. Odnośnie debaty szkoda słów. Żenada. Siwo to widzę. Pozdrawiam .

    Odpowiedz
  79. Dorota says:
    6 lat temu

    Brawo Panie Jerzy!!! Jest Pan wielki. Odnośnie debaty, żenada. Siwo to widzę. Robi Pan świetną robote! Cóż więcej można dodać, pozdrawiam
    . Lekarze muszą się jeszcze wiele nauczyć, niech Pan robi swoje. 🙂

    Odpowiedz
  80. Darek says:
    6 lat temu

    Brawo Panie Jurku

    Odpowiedz
  81. agnieszka says:
    6 lat temu

    Dziekujemy Panu Jerzemu:) swietny jak zawsze oby tak dalej.lekarze dawali wymijajace odpowiedzi i zle wypadli.

    Odpowiedz
  82. Ela says:
    6 lat temu

    Już dawno straciłam zaufanie do lekarzy, owszem, czasami chodzę ale sprawdzam!!! 51 lat zajęło lekarzom zdiagnozowanie u mojej siostry, że przyczyną jej dolegliwości jest gluten. Osiem lat temu mój mąż leczył się na hemoroidy, lekarstwa i maści przepisane przez lekarza nie pomogły, mąż dostał skierowanie do chirurga na wycięcie. Termin przyjęcia do szpitala w ówczesnym czasie wynosił 2 miesiące, wykorzystałam ten czas i sama spróbowałam. Wyleczyłam! Domowym sposobem! Do dziś nie powróciły a lekarz uprzedzał, że po wycięciu mogą odrosnąć. Mnie bolały ręce i stawy, dostałam leki niesterydowe i maści p.bólowe bo to miał być reumatyzm. Leków nie wykupiłam, domowym sposobem oczyściłam stawy i zapomniałam o problemie. Było to kilka lat temu. Zatoki oczyściłam poprzez przykładanie rąk do głowy (w odpowiednim ułożeniu) minęło parę lat i nie wiem co to ból głowy itd, itp.
    Szczepionka to lek! żenada i bufonada. Więcej pokory lekarze i profesorowie, nie pozjadaliście wszystkich rozumów!

    Odpowiedz
    • Małgorzata says:
      6 lat temu

      Proszę o informację, jak wyleczyła Pani hemoroidy u męża? Jestem już po zbiegu i mam nawroty. Będę wdzięczna za odpowiedz.
      Tutaj albo na priv. e-mail : ma-gosia@o2.pl
      Pozdrawiam.
      Małgorzata

      Odpowiedz
  83. dr.hannibal says:
    6 lat temu

    Filmie prawda o raku, gdzie autorzy podróżują po świecie i rozmawiają z lekarzami, wszyscy jednoznacznie mówią że na studiach na temat WITAMIN i DIETY uczyli się max 2 godziny !!! Więc Prof. Kłamie, co na swój sposób wyjaśnił Zięba.
    https://youtu.be/RzaCcWSToeY

    Odpowiedz
  84. Marzena says:
    6 lat temu

    Czym większy tytuł, tym mniejsza wiarygodność. Wstydzę się za takich profesorów, ponoć Polaków, mam wrażenie, że to grupka sprzedawczyków.
    BRAWO Panie JERZY!!! LICZYMY NA PANA!!!!

    Odpowiedz
  85. Regina says:
    6 lat temu

    Najlepszy był ten, któremu wyrosła ostroga po przyjmowaniu witaminy D3, ale numer!!! :)))) . I jak tacy lekarze mają nas skutecznie leczyć…???

    Odpowiedz
  86. Maria Fabijenne says:
    6 lat temu

    BRAWO PANIE ZiEBA do pięt Panu nie dorastają

    Odpowiedz
  87. damian says:
    6 lat temu

    Wszyscy lekarze o wszystkim wiedza tylko nie zapisują …zapisują leki bo dostają kasę od firm farmaceutycznych, wczasy itd. Jeżeli nie ma takiego zjawiska proszę stanowczo to powiedzieć!!!

    Odpowiedz
  88. Teresa z Sosnowca says:
    6 lat temu

    Odnośnie wypowiedzi pana onkologa,to ja mogę coś na tent temat powiedzieć,A więc wygląda to tak ,masz badanie i wykryte komórki nowotworowe otrzymujesz taką informację sześć miesięcy chemii i 25 radioterapii ,bo takie są procedury ,i trzeba bardzo szybko po operacji działać tą chemią na wypadek gdyby jakaś komórka się wydostała w trakcie operacji.Na wszelki wypadek zabija się wszystkie komórki człowieka w pogoni być może za jakąś komórką .Drodzy Państwo chemia zabija nas W ten sposób zgodnie z procedurami w naszym kraju odchodzi z tego piięknego świata bardzo dużo osób.

    Odpowiedz
  89. dr.hannibal says:
    6 lat temu

    2% skuteczności leczenia chemią i radioterapią vs 97 % medycyna HOLISTYCZNA !!!

    Odpowiedz
  90. Paznok12 says:
    6 lat temu

    Zachowanie lekarzy wyjaśnia jakie są zależności, układy, powiązania . Brawo Panie Jurku. Jest Pan wielki.

    Odpowiedz
  91. Ewa says:
    6 lat temu

    Prowadzącym dziękuje za zorganizowanie spotkania i neutralne prowadzenie..Oby więcej takich spotkań.BRAWO ZA ODWAGĘ.Jesteście wielcy.!!!:):):)

    Odpowiedz
    • Ewa says:
      6 lat temu

      Panu Jerzemu również dziękuję, był niesamowity..:):):)Gronu medycznemu mówię NIE!!! tytuł nie świadczy o wiedzy, kulturze i chęciach niesienia pomocy chorym.Tylko ich prawda jest słuszna, człowiek się nie liczy..Porażka..

      Odpowiedz
  92. Dorota says:
    6 lat temu

    Panie Piotrze!
    Największy problem w porozumieniu jaki widzę w dzisiejszej dyskusji to nieumiejętność rozmowy ludzi pochodzących z tak rożnych środowisk Stosują inny język, sposób mówienia i to uniemożliwia porozumienie (jestem lingwistką i niedoszłym lekarzem)Pan Zięba ma styl australijsko-amerykański-pełny luz, otwartość, kolokwializm, a Panowie profesorowie to sztywne uczone wypowiedzi,skostniałe podejście i obraza majestatu- to w tym środowisku kluczowe- hierarchia stopni naukowych i z tym związane prawo do słuszności.Ci ludzie nie mieli nigdy czasu na luz, zabawę, humor. Gdyby an Zięba to zrozumiał (ma więcej dobrej woli 🙂 ) i nauczył się mówić w ich sposób- grzecznie, ostrożnie i z estymą mieliby zupełnie inny stosunek do tego co mówi.MOŻNA TEŻ WIZUALIZOWAĆ WCZEŚNIEJ ATMOSFERĘ I EFEKT DEBATY, ZWRACAĆ SIĘ DO TZW, WYŻSZEGO JA DANYCH OSÓB- TO NAPRAWDĘ DZIAŁA!
    z WYRAZAMI SZACUNKU I PODZIWU DLA PANA STARAŃ

    Dorota

    p.s.
    Szukając wszędzie wiedzy sama wyleczyłam się w pełni z ponoć nieuleczalnej psychozy schizo-afektywnej (powikłanie po zapaleniu mózgu).Po 32 latach najcięższych leków psychiatrycznych!Stosowałam zioła,suplementy, pracę nad duchowością, różne dostępne w necie formy wpływu na psychikę. Życzę każdemu takiego stanu psychiki jaką mam obecnie! W ogóle poza nadwagą mam 100% zdrowia, a znajomi na lekach…..tragedia. DA SIĘ- JAK SIĘ BARDZO CHCE!

    Odpowiedz
  93. Andrzej says:
    6 lat temu

    Panie Zięba niech pan da sobie spokój z tą całą bandą lekarzy naprawdę szkoda pańskiego zdrowia ci ludzie są niereformowalni.

    Odpowiedz
  94. Mario says:
    6 lat temu

    Ktoś może podać odnośnik bądź tyt. do wspomnianej publikacji prze J.Z.( 1:36) o wchodzeniu wody do tkanek

    Odpowiedz
  95. Dorota Pilarska says:
    6 lat temu

    Uważam, że każdy sposób by rozmawiać o tym, jest dobry, a nawet konieczny. To dobrze, że tacy lekarze przyjęli wyzwanie, bo jednak niektórzy z nich w świecie medycznym są autorytetami. Choć nie wiem dlaczego to zrobili, bo jak było widać, są nieugięci w swoich przekonaniach i nigdy publicznie nie pochwalą medycyny naturalnej. Ale najważniejsze, że jednak coś się dzieje w tym temacie, że takie wydarzenia mają miejsce i że organizuje je poważna stacja radiowa, wielkie podziękowania dla niej. Pan Jerzy, jak zawsze potrafi, jak lew, bronić prawdy. Od początku śledzę jego działalność, jak wkłada w nią całe swoje serce, a robi to dla nas wszystkich. Popieram go całkowicie i uważam, że to wielkie szczęście, że Go mamy.

    Odpowiedz
  96. danuta golonka says:
    6 lat temu

    porażka lekarzy gratuluję P,Zięba

    Odpowiedz
  97. dr.hannibal says:
    6 lat temu

    Zabrakło dyskusji na temat leczenia zawałów serca i leku który z powodzeniem leczył do lat 70-ch STOFANTYNĄ !!! został wycofany [jest odpowiednik, można też kupić ten lek w Niemczech] proszę na ten temat poczytać, a o czym mówi dr. Jaśkowski

    Odpowiedz
  98. Karolina says:
    6 lat temu

    Gratuluje z calego serca Panie Zieba 🙂

    Odpowiedz
  99. Wanda says:
    6 lat temu

    Pan Jerzy Zieba zmienil more zycze. Wzielam swoje życie w swoje ręce. Nasłuchałam sie wystarczająco dużo sloganow w trakcie długoletnich chorób mojego taty. Ile poniżeń ze strony lekarzy nasłuchał sie ten schorowany człowiek “tak juz musi być”, “czego pan oczekuje w tym wieku” i dziesiątki innych zdan, przy tym zero pomocy. Dzisiaj interesuje sie różnymi metodami leczenia. Dziękuje panu Ziebie, ze rozbudził moje zainteresowanie alternatywnymi metodami leczenia. Uwielbiam go i opowiadam wszystkich o jego metodach. Mam nadzieje, ze dochody w aptekach spadają

    Odpowiedz
  100. krystyna says:
    6 lat temu

    uwazam ze lekarze w Polsce sa aroganccy i uwazaja ze jak ktos ma 70-lat to powinien umrzec i nawet nie popatrza na pacjenta
    marnuja pieniadze panstwowe minister zdrowia nie ma wogole pomyslu aby uzdrowic sluzbe zdrowia po co jest nfoz i takie koszty na pracownikow pielegniarki otrzymuja marne pieniadze a lekarze w osrodkach sa nieprzyjemni widac to po dzisiejszej rozmowie nie dopuszczaja do glosu nikogo

    Odpowiedz
  101. Agata says:
    6 lat temu

    Brawo dla Pana Zieby. Zastanawiam się tylko, co by zrobił taki profesor onkolog gdyby się okazało że jego żona lub córka jest chora na raka . Czy wówczas leczył by ich tradycyjnie, czyli nieskutecznie czy też szukalby alternatywnej i bardziej skutecznej metody?

    Odpowiedz
  102. Agata says:
    6 lat temu

    Juz nie mogę doczekać się kolejnej czyli trzeciej książki Pana Zieby

    Odpowiedz
  103. Hanna says:
    6 lat temu

    Dyskusja ze średniowieczem , panie Jerzy szkoda czasu i atłasu Szok a sprawa idzie o nasze życie , nie dało sie tych durni profesorów słuchać Pozdrawiam

    Odpowiedz
  104. Magda says:
    6 lat temu

    Drodzy Redaktorzy, ‘obtytułowani Profesorowie, Czytelnicy oraz droga Publiczności,
    debata oraz komentarze pod nią mówią same za siebie. Jest nieźle, Pan Jerzy przebrnął przez jakże sinusoidalną falę hejtów, oficjalnego konsensusu nie osiągnięto, ale komu się miała otworzyć świadomość temu się otworzyła. 🙂
    PS: To chyba jakiś zbiorowy fenomen, bo odkąd natknęłam się na publikacje Jerzego Zięby i z zebraną potem wiedzą zaczęłam stosować wybrane zalecenia nie choruję i czuję się znakomicie (czego wcześniej nie mogłam o sobie rzec). Ale to tylko mała wyprawa empiryczna. Prof. Składowski pewnie nie uznałby tutaj skuteczności 😉

    Pozdrawiam z uśmiechem, M.

    Odpowiedz
  105. dzidkaht says:
    6 lat temu

    Ja byłam u lekarki, której zapytałam co sądzi o witaminie K2 MK7 ? Odpowiedź: witaminę K2 znam, ale co to jest MK7 nie wiem !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nic dodać, nic ująć !
    Odwiedzałam zielarza, do którego lekarze kierowali chorych na nowotwory, dla których nie było podobno ratunku … skuteczne wyleczenie … MOŻNA … mozna

    Odpowiedz
  106. Jacek says:
    6 lat temu

    Katowice są ciekawym miejscem- już 25 lat temu dr.Kwaśniewski/Dziennik Zachodni/ wprowadzał swoją dietę na ,której tysiące osób ma się dobrze do dziś.
    Wtedy też był to kij w mrowisku,a dieta wysoko tłuszczowa wywróciła wszystko do góry nogami.
    Jaki lekarz za nielicznymi wyjątkami zaleci jeszcze dziś pacjentowi taką dietę,choć jajka i tłuszcze powoli wracają do łask gluten zaczyna być be.
    Przypuszczam,że Jerzy Zięba ma otwarty umysł bo stosował tą dietę.
    Dr.Kwaśniewski choć lekarz od początku miał problemy z hermetycznym środowiskiem lekarskim.
    Dzisiejsze wypowiedzi tych wszystkich(profesorów)świadczą o tym,że umysły na coś nowego są dalej zamknięte.
    Jak sami powiedzieli człowiek lubi być oszukiwany bo po co
    ma wiedzieć skoro całą prawdę zna tylko lekarz,który sam mówi,że od 30 lat w onkologii nic się nie zmieniło.
    Debata dzisiejsza pokazała jaką to mamy tę służbę zdrowia i komu służy.
    Jak długo jeszcze ten Jerzy Zięba wytrwa w walce z tym betonem.
    Trzeba go wspomóc bo walczy we wspólnej sprawie już zasiał
    niepokój w tym środowisku.
    DZIĘKUJĘ

    Odpowiedz
  107. A.k. says:
    6 lat temu

    Lekarze to farmaceutyczne śmieci. Nienawidzę wszystkich a od dwóch lat po zapoznaniu się z wykładami Pana Zięby wyszedłem
    z dwoch ciężkich chorób. Zrobiłem to sam a nawet nie chce mi się pisać co proponowali mi doktorki

    Odpowiedz
    • Beata says:
      6 lat temu

      Zgadzam sie z przedmowca ! To ludzkie smieci ktorzy powinni byc sadzeni za to ze nie lecza tylko dobijaja pacjentow. Wlasnie z taka bestia jak wielcy zwani lekarzami na tej debacie mialam do czynienia. Tak mnie leczyli ze zrobili ze mnie kaleke a ich celem bylo wykonczyc mnie. Nauczyli sie zalecac kobiecie badanie mamograficzne i tak zaczelo sie u mnie gdzie ich cudowna maszyna wykazala u mnie raka piersi. Szok, zglosilam sie do szpitala gdzie obcieto piersi, podczas tej samej operacji wstawiono implanty (jak sie pozniej okazalo po kims kto juz umarl ale tysiace dolatow wzieto za implanty nowe z Mentor Campany) pozniej walili we mnie chemioterapie ktora uszkodzila serce. Po kazdej kolejnej dawce chemioterapii kiedy skarzylam sie na zla prace serca nie zrobiono NIC ! nawet badan serca. Kiedy odmowilam dalszego leczenia chemia zalecono mi radiacje ale po wysluchaniu kolejnego konowala od radiacji kiedy nie moglam juz chodzic, oddychac i mialam wielki scisk i bol w klatce piersiowej zglosilam sie na Emergency. Badania wykazaly ze mam przezuty do kosci. 3 badania byly opisane z przezutami. To byl dla mnie kolejny cios. Napisalam do polskich amazonek ktore powiedzialy mi zeby zrobic biopsje . Pojechalam wiec na badania do innego stanu i okazalo sie ze nie ma przezutow a jest osteoporoza pochemiczna i po tym wszystkim zaczelam kontrolowac wszystkie badania. Okazalo sie ze raka nigdy nie mialam. W tej chwili moge z cala odpowiedzialnoscia powiedziec: ludzie kontrolujcie wszystkie badania w roznych miejscach i nie wierzcie tym konowalom na pieniazkach Corporacji ktorzy mi nigdy nie pomogli a zrobili ze mnie kaleke. W tej chwili moje serce pracuje tylko 20%, mialam zatory w plucach, mam osteoporoze, moje implanty (po kims) pekly po 5 miesiacach od chwili wstawienia i nie mozna ich usunac bo serce za slabe. W kolejnym szpitalu wstawiono mi defibrylator jak sie okazalo po kilku miesiacach wadliwy i zaraz go wylaczono ale nie ma szans wyciagnac tego bo operacji nie przezyje. Czy dalej bedziecie wierzyc tym lekarskim hienom ktore robia z nas kaleki lub doprowadzaja pacjenta do smierci jak sie ktos w pore nie opamieta

      Odpowiedz
  108. Beata says:
    6 lat temu

    Panie Zieba chyle przed Panem nisko glowe ze jest Pan na tyle ODWAZNY ze zdecydowal sie Pan walczyc z tymi draniami ! Nie mialam okazji Pana poznac kiedy byl Pan gosciem ale zakupilam Pana ksiazki i sa jak BIBLIA . Polecam je kazdemu kogo znam i widze ze dzieki temu co Pan pisze sa poprawy. Niech Pana Pan Bog ma w opiece i niech Pan uwaza na siebie bo te Hieny sa gotowe na wszystko , nawet pozbawic Pana zycia za to ze wchodzi Pan im w droge utylizacji ludzi. Beata

    Odpowiedz
  109. Dominik says:
    6 lat temu

    Moje podsumowanie dyskusji jest krótkie: po prostu profesorski “BETON” nie pozwoli ruszyć swojej dumy i jedynie słusznej ich zdaniem metody leczenia,a twierdzenie że chory musi kiedyś umrzeć-wcześniej czy później,czy mówienie że tylko metody naukowe się liczą jest uwłaczające godności profesora,szczególnie przy leczeniu poważnie chorego pacjenta.Panie Zięba próbowano Pana ośmieszyć na tym spotkaniu,ale Panom profesorom nie wyszło-SUPER.Niech Pan walczy dalej bo jest Pan posłusznej stronie i musi się to zmienić.Tylko szaleniec może mówić,że nie ma innych metod leczenia jak medycyna akademicka.

    Odpowiedz
  110. Basia says:
    6 lat temu

    Ignorancja “panów lekarzy”, jest nie do przyjęcia.

    Odpowiedz
  111. Ewa says:
    6 lat temu

    Poziom wypowiedzi lekarzy żenujący. Poraziła mnie jedna rzecz: dlaczego pan profesor nie podjął tezy pana Zięby w celu sprawdzenia, ze nieoperacyjnego glejaka można WYLECZYĆ bez radioterapii i chemioterapii??? Odpowiedź pana profesora na propozycję to czysta żenada i wstyd. Nie powinien być od tej chwili lekarzem. Każdy lekarz z pasją byłby zainteresowany. A tu widzimy MUR i opór. Wstyd panie profesorze, wielki wstyd!!!

    Odpowiedz
  112. Roman says:
    6 lat temu

    Ewa, jak pan profesur będzie miał glejaka, albo ktoś w jego rodzinie w te dyrdy przyleci po pomoc do Pana Jerzego 🙂
    Panie Jerzy, wielki szacunek dla Pana, wielki. Dzięki Pana książkom pozbyłam się dwóch schorzeń. Jest Pan Wielki. Proszę nie zrażać się tymi najazdami na Pana osobę tylko dalej robić swoje.

    Odpowiedz
  113. Basia says:
    6 lat temu

    Pani dr Chlebowska to lepiej niech weźmie sie za własne zdrowie bo tego jej brakuje na pierwszy rzut oka, a pózniej niech kpi z praktyk innych. Żenujące podejście, biały fartuch daje im możliwość egzekucji.

    Odpowiedz
    • Ewa says:
      6 lat temu

      Mnie się też wydaje, że Pani Chlebowska ma problemy ze zdrowiem.

      Odpowiedz
  114. Jolanta says:
    6 lat temu

    Dlaczego na fb jest codziennie tyle prosb o pomoc w finansowaniu leczenia za granicami Polski bo nasze procedury nie przewiduja finansowania takowego leczenia w kraju. Ostatnie znalezione ogloszenie torunskie Dr. Damian Janiszewski -diagnoza nowotwor) potrzebuje wdparcia na leczenie poza granicami Polski. ( tam podaja askorbinian sodu) ???

    Odpowiedz
  115. Marian says:
    6 lat temu

    Jeśli dobrze usłyszałem, to mamy kolejnego cudotwórcę z tytułem profesorskim, który leczy raka z 50% skutecznością i statynami cofa miażdżyce.
    Strach się bać !

    Odpowiedz
  116. Maria says:
    6 lat temu

    Panowie profesorzy, lekarze naprawdę nie rozmawiają z pacjentami o witaminie D3 i Witaminie K2. Pacjenci sami sprawdzają poziom tych witamin. Lekarze zalecają tylko zażywanie 2000 jednostek wit D3 (bo procedury nie pozwalają na więcej). Po pół roku zażywania takiej dawki sytuacja nie zmienia się (mam to sprawdzone w rodzinie na kilku osobach).
    Homocysteina – o tym to już wcale lekarze nie rozmawiają z pacjentami. Można mieć po statynach super lipidogram, ale homocysteina jest na poziomie 25 jednostek!!!! i stan kości i stawów w katastrofalnym stanie!!!!

    Odpowiedz
  117. Grazyna bednarowicz says:
    6 lat temu

    Spotkanie super. Gratuluję Panie Jerzy, rozbroił ich Pan wszystkich. Pozdrawiam.

    Odpowiedz
  118. Krystyna says:
    6 lat temu

    Panowie Profesorzy. Gdybyście się mogli sami słyszeć……. . Zaprezentowaliście żałosną postawę pełną buty i braku współczucia wobec ludzi chorych i zrozpaczonych. Więcej pokory wobec NATURY, bo wszyscy jesteśmy jej częścią.Najgorsze dla nas, jako potencjalnych pacjentów, jest to, że nie chcecie otworzyć się na nowe, ale w rezultacie stare wielowiekowe dokonania medycyny, która była prosta i skuteczna, taka bliska nam – z babcinego ogródka. Wiem, bardzo to uprościłam, ale chciałabym tym pokazać, że może zacznijmy od prostych, naturalnych sposobów… . Panu Jerzemu Ziębie gratuluję postawy i odwagi, a w imieniu wielu chorych przewlekle, którzy po “spotkaniu” Pana poczuli się zdrowiej, składam serdeczne podziękowania i życzę wytrwałości w “kruszeniu betonu”.

    Odpowiedz
  119. HALINA PASZKOWSKA says:
    6 lat temu

    Lekarze nie znają witami mam na to dowód. Kuzyn po zawale na wizycie kontrolnej u kardiologa zapytał czy może brać witaminę K2MK7, lekarz się roześmiał i powiedział, że nie ma takiej witaminy.

    Odpowiedz
    • Miet says:
      6 lat temu

      Podobnie , a nawet identycznie było u mnie. Wywiad anestezjologa przed operacją : “Jakie leki pan bierze ?” Żadnych; tylko witaminy C , D , K2 Mk 7 . ” K2 ,jak ,Mk7 . Muszę sprawdzić.( wpisuje w wyszukiwarce ) i po chwili : ooo.. jest taka witamina “. Działo się to w 2015 roku.
      A ” bzdura ” w odpowiedzi na wywód psora o witaminie C i kamieniach nerkowych to właściwe słowo . Na domiar psor niejako potwierdził ,że swoją wiedzę na ten temat ma bardzo nieświeżą , z czasów studenckich chyba.
      I jeszcze słowo o pani , która chciała pognębić Pana Jerzego zapytaniem o ha ha , jakąś żywą wodę . I okazało się ,że jej wiedza w tej materii dorównuje wiedzy spłuczki wc. Za expresowy wykład nie zdołała nawet bąknąć “dźkuje”.

      Odpowiedz
  120. Jerzy says:
    6 lat temu

    Na podsumowanie tej żenującej debaty, przy udziale ludzi “nauki” nasuwa się jedno spostrzeżenie, świat medycznej nauki jest przerażony utratą lukratywnych niczym nie uzasadnionych przychodów, które przy zastosowaniu naturalnych form leczenia – dieta, właściwe zbilansowanie witamin i minerałów oraz odpowiednia ilość właściwej wody, zostaną im zabrane.
    Panie Jerzy w obecnej chwili jest iluzją próba połączenia tych dwóch nurtów. Pan zawsze będzie wrogiem nr 1 i żadne próby połączenia nie zostaną uwzględnione w procedurach medycznych. Proszę większy nacisk położyć na dalsze propagowanie opisywanych metod i uzbroić się w cierpliwość. W średniowieczu astronomowie też nie znaleźli wspólnego języka z wyznawcami teorii o obrocie słońca wokół Ziemi.
    Życzę Panu duuużo zdrowia i wytrwałości na tej drodze, ale niech Pan nie zawraca.
    Serdecznie pozdrawiam,
    Imiennik Jerzy

    Odpowiedz
  121. Ela says:
    6 lat temu

    Poraza czas i naklady na badania nad lekami !! Czy nad szczepionkami z rtecia i aluminium tez tak strasznie dlugo i drogo wyszlo ??? ,,Bo na sile wciska sie w Polsce a w innych krajach juz sa zakazane !! Juz sa wycofane !!!Dlaczego nie wycofuje sie Ibuponu i jemu pochodnych ,,,???

    Odpowiedz
  122. Anna says:
    6 lat temu

    Żałosne typy! !Kiedy się broni dywersantów zdrowia czyli korporacji medycznych i ich pieniędzy to każdy chwyt dozwolony! Nawet ostroga powstała jako efekt brania dużych dawek witaminy D3 !!!! CYRK!!!
    Ta debata pokazała pychę tych ludzi w których ręce często oddajemy nasze życie!!! Pan Jerzy nie znajdzie porozumienia z tym sprzedajnym elementem bo oni na studiach uczeni są sztuki odpierania faktów, ale nie dał się ośmieszyć czy zbić z tropu argumentami medycznego betonu! Świetna publiczność, reagowała śmiechem nie idiotyzmy medykow! ☺
    Dla Pana Zięby mam wielki szacunek i podziękowania że swoją wiedzę i determinację walki poświęca dla zdrowia i życia Polaków!!
    Najlepszego zdrowia i energii w dzialaniu życzę Panie Jerzy!!!!

    Odpowiedz
  123. Janina says:
    6 lat temu

    Zgadzam się z w/w. komentarzami. Lekarze nadal uważają, że oni nie muszą wyleczyć pacjenta, bo on jest skazany na śmierć. Szczególnie gdy pacjent ma np. 84 lata. Przecież powinien umrzeć, a oni będą z nim do końca, choć go nie leczą, a tylko nadal udają że leczą. Im o to chodzi. Mają przecież pracę, pieniądze, sprzedają leki, które nie leczą, a przynoszą kasę farmacji.
    Po co nam tacy lekarze? Zabierają tylko pieniądze tym którzy potrafią wyleczyć. A my za to Płacimy całe życie!
    Pan Jerzy Zięba kładzie nacisk na wyleczenie, a nam pacjentom o to chodzi. Pozdrawiam Pana Jerzego.

    Odpowiedz
  124. Kobieta z Polski says:
    6 lat temu

    Wiele nas nauczył Pan Jerzy i gdyby nie on, dawno stracilibyśmy wiarę w skuteczność czegokolwiek, a dzięki niemu i jego wskazówkom wiele zmieniło się w naszym domu i otoczeniu, a także w naszym pięknym kraju. Panie Jerzy, dziękujemy! Wdzięczni Panu czytelnicy Pana książek

    Odpowiedz
  125. Ela says:
    6 lat temu

    Wpisz w pasek adresu i wysłuchaj: filmik pt. Aroganckie strategie duchowego ego – Nelly Radwanowska

    Polecam, to takie proste, rozbuchane ego lekarzy i profesorów nie pozwoli na porozumienie.

    Odpowiedz
  126. zuzia says:
    6 lat temu

    Wielu lekarzy jest bardzo ograniczonych ,bo między wiedza a mądrością jest wielka przepaść. Najgorsze ,że zachowują się jak mafia ,bronia się wzajemnie ,choć wiedzą ,że ludzie są nie leczeni ,a błędy medyczne są na porządku dziennym .Brakuje im czegoś co powinien posiadać każy kto chce pomagać EMPATII

    Odpowiedz
  127. Marek says:
    6 lat temu

    Dwóch bufonów akademickich…nie pójdę nawet na sekcję do patologa

    Odpowiedz
  128. Zięby_Darwina says:
    6 lat temu

    Pewnie tego nie przeczyta ale….. Panie Zięba czemu powyłączał Pan komentarze pod swoimi filmikami na youtube? Oczekuje Pan debaty jak Pan mówi….. a nie można się wypowiedzieć i skomentować filmiku…. Czemu?

    Odpowiedz
  129. Ania says:
    6 lat temu

    Totalna kompromitacja ze strony lekarzy…powiedzmy sobie szczerze…czy u kogos wzbudzila ta ekipa lekarska szacunek?zaufanie?z cala pewnoscia nie!nie wiedzieli w ogole jak w sposob skuteczny i logiczny reagowac…odpowiadac!!…kompromitacja totalna!i co najwazniejsze byli swiecie przekonani przynajmniej takie odebralam wrazenie ,ze z gory zalozyli ze nikt nie moze miec racji poniewaz to tylko oni maja Taaaaaaaaaki!!bagaz doswiadczen.!!+ oczywiscie studia!!!Panie Jerzy…podziwiam pana…doprowadza Pan prawie do rewolucji!!!! Daj Boze!!!!zycze zdowia i wytrwalosci …..

    Odpowiedz
  130. Rena says:
    6 lat temu

    Wielkie tytuly a w glowach pustka, buta I arogancja. Nieslychanie kompromitujaca postawa swiata medycznego. Drogi Panie Jerzy! walczy Pan o sluszna sprawe dla nas wszystkich I za to jestesmy Panu ogromnie wdzieczni. To towarzystwo nie jest dla Pana partnerem do dyskusji. Pana kopalnia wiedzy I sposob jej przekazywania jest fenomenalna. Wielokrotnie skorzystalam z Pana rad z fantastycznym skutkiem. Po 20 latach przestalam brac tab.obnizajace kwasowosc zoladka, nie wiem co to jest przeziebienie, grypa Itp. Z niecierpliwoscia oczekuje trzeciej Pana ksiazki poniewaz wiem, ze otrzymam w niej informacje na temat postepowania z pozostalymi chorobami przewleklymi typu reumatyzm czy osteoporoza.
    Panie Jerzy jest Pan Wielkim, Wspanialym Czlowiekiem. Z powazaniem Rena

    Odpowiedz
  131. Nina says:
    6 lat temu

    Dziś wróciłam do wysłuchania fragmentów debaty ponownie.
    21 marca słuchałam audycji na żywo. Byłam zażenowana postawą i niektórymi wypowiedziami lekarzy. Nad sensem wypowiedzi Pana Profesora onkologii dotyczącej zastosowania witaminy D3 według zaleceń przeczytanych w książce Pana Jerzego Zięby zastanawiam się do dziś. Pan Profesor stwierdził, po zastosowaniu witaminy w takich ilościach mam ostrogę piętową – jeśli dobrze pamiętam wypowiedz. Eksperymentował Pan Profesor na sobie wiedząc, ze sobie szkodzi – nie rozumiem. Mam nadzieje, ze pierwsza debata ze swoimi mankamentami utoruje drogę kolejnym i doczekamy jednak współpracy medycyny akademickiej i medycyny naturalnej, chińskiej itp. Dziękuję Panie Jerzy za odwagę i czekam na rozmowy jeden na jeden (tzn Pan i lekarz medycyny, który jest zainteresowany tym co ma Pan do powiedzenia i przekazania). pozdrawiam Wszystkich, którzy muszą leczyć się sami (dobrze , ze mamy książki)

    Odpowiedz
  132. Krystyna Eisbrenner says:
    6 lat temu

    Panie Jerzy ,,BRAWO,BRAWO ,,to co widzialam brak slow by skomentowac.Zycze duzo zdrowia i wytrwalosci na tej bardzo wyboistej drodze.Pozdrawiam serdecznie .POWODZENIA.Krystyna

    Odpowiedz
  133. AW says:
    6 lat temu

    Zakute profesorskie łby. Koszmar.

    Odpowiedz
  134. Jadwiga Piotrowska says:
    6 lat temu

    Ja też jestem zażenowana arogancją zaproszonych lekarzy. Mam wrażenie, że przyszli na debatę, bynajmniej nie po to by zastanowić się nad możliwością połączenia wiedzy akademickiej z komplementarną. Z założenia chcieli ośmieszyć tę drugą.
    Nie mają otwartych umysłów na coś,czego nie poznali w swoim środowisku pracy i nauki. Jestem zdania, że większość lekarzy konwencjonalnych to urzędnicy, wypełniający procedury leczenia, bez prawdziwej pasji leczenia i pomagania.
    Smutne to, dlatego hasło “Polaku, lecz się sam”- bardzo prawdziwe.
    Pozdrawiam organizatorów i dziękuję p. Ziębie Katarzyna

    Odpowiedz
  135. Kinga says:
    6 lat temu

    Panie Jerzy wszyscy są z Panem! Odwagi! Rozłożył Pan konowałów na łopatki

    Odpowiedz
  136. Jarek says:
    6 lat temu

    Panie Jerzy, mistrzostwo świata!

    Odpowiedz
  137. Justyna says:
    6 lat temu

    Dziekuje Panie Jurku ze ta debate i za wszystkie filmiki. Jest oczekiwanie spoleczne na wiedze ktora pan propaguje. Przesylam same pozytywne wibracje i czekam na kolejna ksiazke.

    Odpowiedz
  138. Ela says:
    6 lat temu

    Co za banda z tych lekarzy. Panie Jerzy był Pan sam przeciwko nim wszystkim, ale nie mieli szans na walkę nawet słowną z Panem a co dopiero jeżeli chodzi o samo leczenie. Gotowali się ze złości po każdej pana wypowiedzi nie chciałabym aby taki lekarz mnie kiedyś leczył. Na razie w drobnych niedomaganiach staram się korzystać z Pana porad i niech Pan się nie zniechęca przez nich do dalszego trwania w tym co dotychczas Pani robił bo dla wielu ludzi, którzy natknęli się na pana filmiki czy książki są to bardzo ważne porady i informacje. Ubolewam jednak na tym, że nie wykazali odrobiny chęci na współpracę aby spróbować czy coś innego niż to czym i jak oni leczą zadziała i pomoże chorym. Nic do nich nie dociera żadne inne metody leczenia,to czego wyuczyli na uczelniach to jest święte konic kropka tak maja umysły pozamykane przez niewiedze albo przez kasę jaka chyba dostają od swoich sponsorów. Nie widzę szans na poprawę skutecznego leczenia. Trzeba leczyć się samemu z Pana, Panie Jerzy pomocą.
    Ela

    Odpowiedz
  139. Stopek says:
    6 lat temu

    Żałosne , kompromitujace widowisko .
    Z jednej strony Panowie J Z i Redaktor radiowy RK .. Swobodni , naturalni życzliwi , ugodowo nastawieni .. Spokojne , wyważone , rzeczowe wypowiedzi .
    Z drugiej , grupa przypadkowych , egzotycznych , utytułowanych postaci . Hałaśliwych , sfrustrowanych , zacietrzewionych w dyskusji . Z góry zaprogramowanych na NIE ! przez swoich chlebodawców . Wyświechtane , wyuczone , pełne ciężkostrawnego , pseudonaukowego bełkotu , zupełnie nie na temat oracje .
    Uznanie i wdzięczność dla obu , pierwszych Panów i dla Prezesa Radia P.O . Za to , że mimo gróżb , szantażu ,odgórnych nacisków , odważyli się po raz pierwszy w historii PL na publiczną dyskusję poza wszechobecną cenzurą .
    Proponuję w przyszłości jednak nieco odczekać , by zdążyć nieco staranniej móc dobrać uczestników spotkania . Z pewnością przy aktywnym poparciu nas , “pacjento-kibiców” ( przepraszam za językowy dziwoląg ) , tacy się też w końcu pojawią . W podobnych bowiem konstelacjach , rozmowy nawet o osiedlowej piaskownicy , nigdy nie będą możliwymi .

    Odpowiedz
    • FRIDAY says:
      5 lat temu

      BARDZO DUŻE PODZIĘKOWANIA DLA RADIO KATOWICE. JESTEŚCIE SUPER. No i jeszcze z mojej działki: bardzo znana pani doktor onkolog (staż pracy ok. 40 lat), pytała się mnie co to jest omega 3 i K2MK7! LITOŚCI!!! A ci państwo doktorowie z tego nagrania to SĄ ZASZCZEPIENI NA WIEDZĘ. Koszmar 🙁

      Odpowiedz
  140. ewa says:
    6 lat temu

    brawo i podziękowania dla pana Jerzego.Lekarze leczyli mnie na nadkwasotę/przepisywali mi inhibitory pompy protonowej-IPP/ a ja miałam niedokwasotę i to od dzieciństwa.Miałam alergie na wiele rzeczy ,problemy ze skórą i psychiką.Lekarz który przepisywał mi ipp nie wiedział chyba jak to działa bo powiedział do mnie;to są inhibitory pompy protonowej ,cokolwiek to znaczy.Pamiętam to do dziś.Dwa lata temu z filmiku p.Jerzego dowiedziałam się jak sprawdzić nadkwasotę i niedokwasotę i bingo.Odstawiłam ipp i zaczęłam dokwaszać żołądek.TO DZIAŁA!!!

    Odpowiedz
  141. Piotr says:
    6 lat temu

    Ja oposcilem szpital we Francji juz kikla razy :
    1) Gangrena stopy po wypadku zprpozycja amputacji. Podpisalem dacument zwalniajacy lekrzy z ich odpowiedzialnosci i uzdrowilem sie metodami poza farmacyjnymi.
    2) Zaawansowany rak pluca prawego. Aby mnie przekonac pani doktor powiedziala ze mam szczescie, to jest dar sluzby zdrowia i ubezpieczen spolecznych. Dowiedzialem sie ze szpital inkasuje od 550000€ do 860000€ w przypadkach powaznych (miedzy izba przyjec à kostnica)
    Zachowalem pluco i moja forma od 3 lat wciaz rosnie.
    Uwaga ! Odrobaczylem zupelnie organizm. To juz usuniecie 72% chorob. Apart MORA pomugl mi w ich wykryciu.
    Wziolem 4 seansy Hydrocoloterapii.
    Metoda Nieumywakina “woda utleniona na strazy zdrowia”,Pan Humble avec MMS1i MMS2, itd….
    We Francji usunieto z Farmacji “Poconeol” ktorym wyleczylem altroze kolana 30 lat temu, jak wiele innych lekow o malych efektach nie pozadanych.
    Komentaze zostawiam Wam wszystkim. Mam 63 lat. Na szczescie juz nie choruje.
    Wybierajcie co chcecie.
    Sami jestescie za siebie odpowiedzialni.
    Szczescia zycze.
    Piotr

    Odpowiedz
  142. Mike says:
    6 lat temu

    Ci co narzekają na NFZ ,szpitale czy służbę zdrowia. Możecie sobie poszczekać, ale jak ktoś złamie rękę do idzie do doktora, a nie pije wody pana Zięby, I tak jest z innymi chorobami. Ile milionów ludzi korzysta z lekarzy, a wiecie dlaczego ? bo to jest NAUKA. i dziś lekarz kształci się w Polsce ,ale też na zachodzie, i w USA. i tak wiedza jest pod kontrolą Uczelni. Nie ma na nią patentu, każdy kto będzie studiował tego samego się dowie. A co mówi pan nie lekarz- pan Zięba – dawać wszystkim witaminy, bo lekarze się nie znają. To jest kłamstwo każdy lekarz uczy się tego ! To co mówi pan Zięba trzeba by sprawdzić na dużej populacji ludzi. tak jak to jest w badaniach.

    Odpowiedz
    • Zbynek says:
      6 lat temu

      Kiedy Zięba proponował wodę na złamaną rękę? Dlaczego ta NAUKA na uczelni nie uczy o ziołach i co mamy jeść? Który lekarz przepisze witaminy ?

      Odpowiedz
  143. Piotr says:
    6 lat temu

    Dodam jeszcze, ze moj kuzyn byl dyrektorem kliniki onkologicznej à moja ciocia zmarla na raka. To dowod ze lekarze sami nie maja pojecia co robia. Maja studia ograniczone przez podreczniki pisane przez Wielka Pharme.
    Nosza glowy wysoko, tak wysoko, ze nie sa w stanie czego kolwiek zauwazyc i sie douczyc.
    W tej emisji, jedyna motywacja Panow Profesorow ” nie znamy badan, wiec ich nie ma” “Bez badan nie dziala” A Nieumywakin przez dzisieciolecia leczyl Kosmonautow radzieckich i amerykanskich jedynym antybotykiem – woda utleniona bez stabilizantow. Mysle, ze Pan Profesor wiedzial doskonale ze 10 gr dozylnie to “Witamina C” w postaci dozylnej (askorbinoan sodu). Jest to nawet Procedura jednego z lekarzy francuskich z Bordo, z lat powojennych opisana i przyjeta przez medycyne francuska. musze odszukac dokladnie jego nazwisko i rok wpisu procedury. Mysle, ze Pan “PROFESOR” ze swoim tytulem albo jest ciemny albo udaje bo jest za to placony. W jezyku ciala widac jego niepokoje, strach i brak argumentow. Prosze pokazac emisje dobremu psychologowi. Zobaczy Pan jak jest Pan Wielkim.
    Tutaj tez Wielka Farma wprowadzila procedury. Jesli ktos nie wypelnia zadnej to albo mu cos dopisza albo chorego wysla do domu. Corka kolegi po 2-ch latach medycyny powiedziala “Tatusiuja juz nie musze studiovwac, moge leczyc : wystarczy wpisac w komuter objawy a on mi zdefiniuje chrobe i poda spis lekow. Jesli nie pomoze to zastosuje inna proczdure, nie to inna …”
    Znam klku potomkow francuskich lekarzy. Oni mowia ze wladze niszczya zawod “doctora” jak zniszczyly i niszcza nadal zawod nauczyciela.
    Podziwiam Pana Panie Zieba. Jest Pan inteligentnym bochaterem.
    Ze strony Wielkiej Pharmy grozi panu smierc.
    Dobrze ze pan wydal ksiazki, jest Pan truniejszym do usuniecia.
    Gratuluje i najleprzego zycze.
    Piotr

    Odpowiedz
  144. Piotr says:
    6 lat temu

    Jeszcze jedno. Tutaj mozna kupic w dawce dla zbyt wielkiej nawet dla slonia witamine B3. W asie tabletowej sa 4 koserwanty przy czym jeden uniemozliwia nie tylko jej wchlanainie ale i zaburza wchlanianie strawionego pozywienia.
    polecam kupno ksiazki ze spisem wszystkich lekow ez skladem kompletnym jesli ktos chce sie leczyc lekami z farmacji. Pocztac poszukac izastanowic sie czt dany lek jest czysty juz nie mowiac o zwyklych dzialaniach uboczntch.
    Moze bede za te wpisy przesladowany ale mam obowiazek wedlug rawa naturalnego, Ono jest krotkie (dwa paragrafy) : §1 nie krzywdzic innych, §2 nie pozwolic krzywdzic innych i siebie.

    Odpowiedz
  145. WojS says:
    6 lat temu

    Na 183 wpisy, jeden (przedostatni) przeciwko Panu Jerzemu.
    Chyba lekarze i studenci nadal się taką debatą nie interesują albo nawet o tej sprawie nie wiedzą. Wysyłajmy linki znajomym z tej branży, może będzie o tym głośniej.
    Pozdrowienia i poparcie dla Pana Jerzego!

    Odpowiedz
  146. pelasia says:
    6 lat temu

    No to bede dowodem ze mozna wyleczyc chorobe przewlekla… rok temu badania wykazaly u mnie niedoczynnosc tarczycy i chorobe Hashimoto. Lekarz oczywiscie przepisal dozywotni lek…. niezgodzilam sie go brac i sama postanowilam dociec co jest nie tak… po 6 miesiacach zmiany diety ( przedewszystkim wyeleminowanie glutenu) i przyjmowaniu suplementow ( Selenium, jod, D3 i K2, itd) moja tarczyca funkcjonuje dobrze jak u zdrowej osoby a przeciwciala spadly do poziomu bardzo niskiego, ze lekarz nawet nie skierowal by mnie teraz do endokrynologa…. mozna? mozna!

    Odpowiedz
    • Katarzyna says:
      6 lat temu

      to nie jest żaden dowód, gdzie badania, gdzie próby ślepe……
      przepraszam za sarkazm, ale według “profesorów” to nie ma znaczenia, bo nie było badań ( przy leczeniu witaminami nigdy nie będzie badań, bo nie zwrócą się milionowe ich koszty ).

      Odpowiedz
  147. Paulina says:
    6 lat temu

    Jest pewna granica pomiędzy dysfunkcją naszego organizmu a patologią. W dzisiejszych czasach ludzie nie są zadowoleni a wręcz bardzo rozczarowani efektami tzw. leczenia a przede wszystkim diagnostyki w DYSFUNKCJACH, które umożliwia im medycyna standardowa. Farmakoterapia często w takich przypadkach bardziej szkodzi niż pomaga. Dlatego poszukują metod naturalnych które przede wszystkim pomagają w powrocie organizmu do homeostazy czyli pełnego zdrowia i dobrego samopoczucia. Szanowni lekarze i prof. którzy zostali zaproszeni na powyższa debatę zajmują się w swojej pracy zawodowej głównie PATOLOGIĄ, w której uzyskują nie rzadko bardzo dobre efekty. Nie ma się co dziwić że ciężko im dopuścić myśl o korzystnym i zdrowym działaniu medycyny naturalnej gdyż ona jest profilaktyką PATOLOGII. Na zachodzie Europy a przede wszystkim w stanach lekarze współpracują z osteopatami zarówno w dysfunkcjach jak i w patologii w której ostopaci mniej leczą a bardziej pomagają w lepszym znoszeniu dolegliwości chorobowych.

    Odpowiedz
  148. Paulina says:
    6 lat temu

    Osteopatia to dziedzina medycyny, nie “czary mary” jak się może niektórym wydawać. Bazuje na tym że nasz organizm to jedne duże naczynie a każda dysfunkcja naszego organizmu ma swoją pierwotną przyczynę i to jej diagnoza i odpowiednia terapia jest kluczem do sukcesu. Współczesna medycyna zajmuje się niestety wtórnymi dysfunkcjami nie będąc zainteresowanym poszukiwaniem ich przyczyny (to jest drogie i nikt na tym nie zarabia). Czasami mam wrażenie że nie zajmuje się dysfunkcja z czysta premedytacją i czeka na większą patologie. Wtedy będzie się mogła pochwalić że jest skuteczna. Wow. To bardzo smutne w dzisiejszych czasach. A wszystkim pacjentom z dysfunkcjami ktore utrudniaja im szczęśliwe życie polecam konsultacje u OSTEOPATY. TO RÓWNIEŻ LEKARZE 🙂

    Odpowiedz
  149. IK says:
    6 lat temu

    Stek bzdur!!!! Panowie doktorzy obwiniają innych lekarzy o niefachowe podejście i poinformowanie w niewłaściwy sposób o chorobie nowotworowej. Mój tata przez lekarzy kardiologów (którzy wykryli guza) był potraktowany w sposób bardzo subtelny i z dużą dozą nadziei, natomiast od lekarza onkologa w Instytucie warszawskim usłyszał, że : “My Pana nie wyleczymy, możemy działać paliatywnie” – super podejście wykwalifikowanych fachowców!!!!!
    I druga sprawa – kolega zmarł na sepsę (po tygodniowym pobycie na oddziale, ze stwierdzoną chorobą). I jaka odpowiedź od prokuratury – nie ma winy szpitala, ani lekarza, ponieważ zostały zastosowane obowiązujące procedury, a że młody – 45 letni człowiek zmarł w dniu wypisu, to żadna sprawa. Nawet nie chce mi się o tym gadać!!!!

    Odpowiedz
  150. krystyna maćkowska says:
    6 lat temu

    A jaka różnica jest nie powiedzienie, że “nic Ja nie mogę już zrobić” tylko wypisują pacjenta do domu na wegetacje aby w domu umarł
    i zmniejszenie statystyki umieralności w SZPITALACH.

    Odpowiedz
  151. Anula77 says:
    5 lat temu

    Jesteś ciekawy opinii? Moja jest zbieżna z tą: http://www.kwantowo.pl/2017/02/12/glupota-na-niedziele-jerzy-zieba-na-prezydenta/ Jerzy Zięba to znachor, blagiarz i naciągacz. Ja rozumiem naprawdę wszystkie te komentarze walące w polskich lekarz, sama miałam przejścia i mam tę bandę w głębokim poważaniu. Ale na litość boską, to że lekarz jest szmaciarzem nie czyni jakiegoś oszusta dobroczyńcą. On zbija grubszą kasę niż jakikolwiek lekarz nie mając przy tym ŻADNEJ odpowiedzialności. Zresztą wystarczy czasem poczytać jego odpowiedzi do ludzi którym zaszkodził. Ale one szybko znikają…

    Odpowiedz
  152. MN says:
    5 lat temu

    O jakości polskiej medycyny mogą świadczyć statystyki przyczyn zgonów. Znam z życia wiele nietrafionych diagnoz, które niestety skończyły się tragicznie dla pacjentów. Nic dziwnego, że przy bardzo słabym dostępie do lekarzy naprawdę profesjonalnych ludzie szukają pomocy w medycynie niekonwencjonalnej.

    Odpowiedz
  153. chcąca połączyć med. konw. z naturalną says:
    3 lata temu

    Mam pytanie, co znaczy że lekarz powie,iż jest z pacjentem na dobre i na złe. To jak na złe, rozumiem że będzie życzliwy aż do śmierci tego pacjenta. Ale pacjent nie chce umrzeć tylko chce być wyleczony i wcale nie musi być to jego naturalny koniec. Moja przyjaciółka{ 44 letnia!} po operacji chirurgicznej miała zalecenie żyć jak dotychczas, tzn. bez zmian żywieniowych czy jakichkolwiek porad zdrowotnych.Więc tak żyła – pół roku, aż dowiedziała się o przerzucie raka, dostała chemię, po chemii wyniki dobre, kazano żyć jak żyła, tzn. bez specjalnych zaleceń zdrowotnych i diet. więc tak żyła-następne pół roku i okazało się na badaniach kontrolnych ,że rak znowu zaatakował. MOJA KOLEŻANKA STRACIŁA ROK NA WDROŻENIE DZIAŁAŃ PROFILAKTYCZNYCH, PODNOSZĄCYCH ODPORNOŚĆ, P/NOWOTWOROWYCH, najważniejszy czas do walki z rakiem! Następna chemia była tak silna, że ją wyniszczyła, błony śluzowe nie wchłaniały już niczego, co mogło odżywić tkanki i odwrócić proces umierania. Moja koleżanka wychodząc jeszcze o swoich siłach ze szpitala zapytała odważnie lekarza czy on przyjąłby tą chemię, którą dostała. Odpowiedział uczciwie – nie. Można być wdzięcznym chociażby za szczerą odpowiedź. To była młoda kobieta, zmarła w domu, rodzina robiła co mogła aby ulżyć cierpieniom. Podczas nabożeństwa zostały odczytane kondolencje z tego szpitala. Rzeczywiście ładny gest ale mnie szarpły w tym momencie nerwy bo ona mogła żyć ,gdyby choć dano jej szansę spróbować naturalnych metod rok przed śmiercią. Taka medycyna istnieje. Ja jej też nie pomogłam, bo wtedy za mało wiedziałam Zostawiła dorastające dzieci i męża w ogromnym bólu , który nie każdy rozumie. Od tego czasu jeszcze bardziej interesuje mnie medycyna naturalna. Stosuję z dużym rezultatem wyśmiewaną witaminę c. Pamiętam, że 25 LAT TEMU PODAWANO WITAMINĘ C DOŻYLNIE W SZPITALU, MOJE PYTANIE – DLACZEGO DZISIAJ NIE JEST STOSOWANA?. Podam przykład. Jestem przyjmowana na oddział , ubezpieczona, odprowadzam wszystkie składki i jest wskazanie do natychmiastowego podania witaminy c. Ktoś powie, że nie ma takich wskazań, bo wit c nie ratuje życia. Ja uważam, że ratuje, bo hamuje groźne w skutkach konsekwencje rozwijającego się stanu zapalnego. W dzisiejszych czasach lekarz mi odmówi bo procedury zabraniają. A co mnie obchodzą procedury, ja chcę być zdrowa. Ale mi nie wolno się wtrącać w sprawy leczenia bo nie jestem lekarzem . Nikt ze mną nie będzie rozmawiać jaki brać lek, mam brać co zlecą bo ja się nie znam , tylko lekarz. Oczywiście podpisałam zgodę na leczenie szpitalne. NIKT NIE BĘDZIE SIĘ MNIE PYTAĆ CZY JESTEM ZGODNA Z MODELEM LECZENIA. Ktoś może nie chcieć omawiać z lekarzem leczenia i będzie brać leki według zaleceń lekarza. Bo to jest lekarz. Jego wybór. A ja mówię- to jest moje zdrowie i życie! Mam prawo do brania udziału w metodach leczenia i prawo do dożylnej witaminy c również- bo taka istnieje. A kiedyś miałam ją podawaną i wiem jak skutecznie działa. TAKI PROSTY TEMAT A NIE DOCIERA.

    Odpowiedz
  154. Natalia says:
    3 lata temu

    Temu panu już podziękujemy – niech przestanie te swoje mądrości publicznie głosić bo może to narobić więcej szkód niż pożytku…

    Odpowiedz
  155. STARY PIERNIK says:
    2 lata temu

    Ciekawe co ten profesorek dzisiaj mówi o wprowadzeniu szczepionek. Też jest taki zaborczy i najpierw laborotorium, badania, zwierzęta i dopiero ludzie? czy też tak mówi o dzisiejszych szczepieniach na WIADOMO CO/

    Odpowiedz
  156. Luk says:
    2 lata temu

    Jeszcze tak nie dawno gdy olejek z konopi czlowiek spozywal w zwiazku z ciezka choroba byl karany KARA WIEZIENIA! Rodzice ktorzy podawali to dziecia, ktorym medycyna nie mogla pomoc szli do wiezienia. DZIS JUZ OD KILKU LAT JEST DOZWOLONY I SIE TYM LECZY LUDZI.
    Co za imbecyl mowi, ze NIE MOZNA polaczyc medycyny akademickiej z medycyna naturalna.
    Rzeczywisctosc LEKARSKA jest przykra. Zero empati u wiekszosci lekarzy a za to pogon za pieniedzmi. Tabletki. chemia i farmaceutyka musza byc mocno zredukowane i LECZENIE LUDZI POWINNO SIE odbywac w bardziej empatyczny sposob.
    Opryskliwi lekarze, elita dasaja sie przy niewygodnych pytaniach co skutkuje zdrowiem pacjeta.
    Polecam ksiazke Daniela Golemana ;“ Inteligencja emocjonalna“

    Odpowiedz
  157. Luk says:
    2 lata temu

    Lekarze w Polsce to przed wszystkim AROGANCJA ktora wywodzi sie poczucia posiadania wiedzy bardziej wartosciowej niz przecietny Kowalski, gdzie w wielu przypadkach okazalo sie zupelnie inaczej. I na szczescie ludzie dzieki internetowi i wiedzy ktora mozna tu zdobyc sa w stanie zweryfikowac lekarzy i ich decyzje, Niestety starsze pokolenie nie ma takiej szansy i musi umierac, czesto w meczarniach.
    Lekarze “specjalisci“nie maja czasu i ochoty tlumaczyc pacjetom jaki jest ich stan, co moga z tym zrobic i byc poprostu empatyczni.

    Powinny byc procedury w formie schematow dawanych ludziom po otrzymaniu diagnozy z informajca o rodzaju diety i zmianu stylu zycia.
    Do wiekszosci chorob mozna by bylo zastosowac takie praktyki by dac troche wiedzy na papierze pacjentowi, ktory ma jeszcze szanse na zycie.

    Zmiencie cos lekarze , izby lekarskie …poruszcie to na waszych sympozjach. Choroba, choroba ale psychika i wiedza pacjeta jest tak samo wazna. A wy macie ta wiedze i nie chcecie sie z nia podzielic.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie artykuły

Jak poprawić zdrowie jelit u dzieci? 5 prostych sposobów dzięki diecie i stylowi życia

5 dni temu

9 naturalnych sposobów na przerost prostaty

1 tydzień temu

Dietetyczna wojna, czyli keto vs. wegetarianizm

2 tygodnie temu

Droga do zdrowia po 40-ce: Jaka naturalna dieta może odmienić Twoje życie i zdrowie

2 tygodnie temu

Najbardziej komentowane

Wyleczył 5000 ludzi z raka. Ma receptę na 90-dniową terapię.

18 września 2020

Jerzy Zięba w Radio Katowice na żywo – debata z lekarzami

3 lipca 2020

Mocna trójka na boreliozę

13 sierpnia 2020

Lek na raka byłby oficjalnie już dawno, gdyby przemysł farmaceutyczny nie był tak zachłanny

28 kwietnia 2022

Ostatnie komentarze

  • haniaaaa - Wyleczył 5000 ludzi z raka. Ma receptę na 90-dniową terapię.
  • Ewelina - 7 pokarmów, które naturalnie zwalczają wysokie ciśnienie krwi
  • Libby - Masz diagnozę raka? Nie popadaj w histerię!
  • marcin - Pokonałam egzemę, alergię i nietolerancje pokarmowe
  • henryk - Dna moczanowa – objawy i leczenie
  • 👉👉 Sprawdź ten poradnik: 5 sposobów na poprawienie pracy jelit dzięki dzięki diecie i stylowi życia, które każdy może wykonać sam dla swoich dzieci: 

https://polakuleczsiesam.pl

#zdrowie #porady #poradydlazdrowia #dzieci #stres #astma #jelita #probiotyki #nadpobudliwość #adhd
  • To bardzo niedoceniany temat. BARDZO! Jeśli masz dzieci / wnuki, a ich los nie jest Ci obojętny, to koniecznie to przeczytaj.

👉👉 Po prostu wejdź na polakuleczsiesam.pl

#jelita #dzieci #odporność #zdrowie #poradyzdrowotne #probiotyki #słodycze #adhd #alergia #astma #rozdrażnienie #nadpobudliwość
  • Dobry czas przyjdzie do każdego. Nie przestawaj tylko w to wierzyć. Zatrzymaj się na 30 sekund, zamknij oczy i pomyśl. Daj odetchnąć ciału, przypomnij sobie co jest w życiu ważne. 

Inspiracja dnia dla Ciebie ❤️

#inspiracje #inspiracja #motywacja #zycie #medytacja #medytacjauważności #oddech #relaks #wiara #wiarawsiebie
  • Kolejny banał, prawda? W jakim stopniu go jednak stosujesz? „Lekarz ludu” - dr Michael Greger pokazuje jak zdrowia naprawiać dzięki zmianie tego co jesz i jak żyjesz.

Odkryj książkę - bestseller: “Jak Nie Umrzeć Przedwcześnie”:
👉👉 https://tinyurl.com/OdmienZdrowieNaLepsze

#zdrowie #zdrowiekobiety #leczenie #jakwyzdrowieć #dieta #dietabezdiety #dietaonline #rośliny #warzywa #owoce #chorobyprzewlekłe #powrótdozdrowia
  • Wszyscy o tym wiedzą, mało kto stosuje na poważnie. . “Lekarz ludu” - dr Michael Greger pokazuje jak zdrowia naprawiać dzięki zmianie tego co jesz i jak żyjesz.

Odkryj książkę - bestseller: “Jak Nie Umrzeć Przedwcześnie”:
👉👉 https://tinyurl.com/OdmienZdrowieNaLepsze

#zdrowie #zdrowiekobiety #leczenie #jakwyzdrowieć #dieta #dietabezdiety #dietaonline #rośliny #warzywa #owoce #chorobyprzewlekłe #powrótdozdrowia
  • Nie poddawaj się. To nie tkwi w twojej naturze. Zatrzymaj się na 30 sekund, zamknij oczy i pomyśl. Daj odetchnąć ciału, przypomnij sobie co jest w życiu ważne. 

Inspiracja dnia dla Ciebie ❤️

#inspiracje #inspiracja #motywacja #zycie #medytacja #medytacjauważności #oddech #relaks #wiara #wiarawsiebie
  • Wiele osób wciąż nie wierzy, że to podstawa do tego, by powrócić do zdrowia i je utrzymać. “Lekarz ludu” - dr Michael Greger pokazuje jak zdrowia naprawiać dzięki zmianie tego co jesz i jak żyjesz.

Odkryj książkę - bestseller: “Jak Nie Umrzeć Przedwcześnie”:
👉👉 https://tinyurl.com/OdmienZdrowieNaLepsze

#zdrowie #zdrowiekobiety #leczenie #jakwyzdrowieć #dieta #dietabezdiety #dietaonline #rośliny #warzywa #owoce #chorobyprzewlekłe #powrótdozdrowia
  • Zawsze wierz w siebie. Żyj na 100%. Zatrzymaj się na 30 sekund, zamknij oczy i pomyśl. Daj odetchnąć ciału, przypomnij sobie co jest w życiu ważne. 

Inspiracja dnia dla Ciebie ❤️

#inspiracje #inspiracja #motywacja #zycie #medytacja #medytacjauważności #oddech #relaks #wiara #wiarawsiebie
  • Zawsze kieruj się własnym rozumiem i wyczuciem co będzie dla Ciebie najlepsze w każdej kwestii. W wyborze diety podobnie. 

Zajrzyj po całość porad na temat wyboru diety dla Ciebie na:

👉 polakuleczsiesam.pl

#dieta #zdrowie #wegetarianie #wegetarianizm #keto #dietaketo #dietawegetariańska #mięso #warzywa #owoce #przepisy
  • Mamy obsesję czytania składów. I trudno się dziwić, wszak w niejednym produkcie można znaleźć pół tablicy Mendelejewa.

Może czas zacząć doceniać to, co naturalne i proste? Według mnie, według książki "Jak nie umrzeć przedwcześnie" i według wielu mądrych osób - najzdrowsze jedzenie to takie, które nie wymaga etykietki... 🍋🌶🧅🥚

🔥 Książkę znajdziesz w naszym sklepie: sklep.polakuleczsiesam.pl 

Nie zapominaj o najprostszych drogach i metodach - one często są najlepsze! 🙂

#zdrowie #leczenie #dieta #rośliny #chorobyprzewlekłe #wyzdrowieć #etykiety
Facebook Twitter Youtube Instagram
Polaku, lecz się sam!

Na naszym blogu znajdziecie informacje dotyczące zdrowego sposobu odżywiania, co robić by nie zachorować, co robić gdy już się zachoruje - wszystko w ramach działań, które możemy określić jako medycyna naturalna. Chcemy Ci pomagać poprzez informacje, które odnajdujemy, których dowiadujemy się od naszych webinarowych gości oraz które wynikają z naszego własnego doświadczenia.

Informacje

  • Dlaczego nie otrzymałem e-maila po rejestracji?
  • Jak odnaleźć zaginionego e-maila?
  • Podziel się swoją historią
  • Wyzdrowieli
  • Bezpłatne programy – cykle wiedzy
  • Programy i Szkolenia
  • Klub Rewolucji Zdrowia
  • Quizy:
    • Quiz – Rak – plaga naszych czasów
    • Quiz – czy jesteś zagrożona rakiem piersi?
    • Quiz – Jak Budujesz Swoje Nawyki?
  • Reklama
  • Kontakt

My w mediach społecznościowych

Dołącz także do facebookowych grup wsparcia:

  1. Rewolucja Zdrowia Dyskusje
  2. Zioła – Skuteczne Terapie Naturalne

© 2015 - 2022 Polaku, lecz się sam! Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Sklep
  • Home
  • Bezpłatne cykle wiedzy
  • Programy i Szkolenia
  • Zdrowie
    • Borelioza
    • Budowanie odporności
    • Choroby przewlekłe
    • Nowotwory – terapie
    • Psyche a Zdrowie
    • Wszystko o CBD
    • Wyzdrowieli
    • Ziołolecznictwo
    • Życie Bez Chemii
  • Zdrowa kuchnia
    • Przepisy
    • Zdrowe produkty
    • Diety
  • Zdrowie a Świat
  • Wideo
  • O blogu
    • Reklama
    • Newsletter
    • Kontakt
    • Praca
    • Polityka Prywatności

© 2015 - 2022 Polaku, lecz się sam! Wszystkie prawa zastrzeżone.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.