Artykuł partnera
Dobry pracownik. Jak go zdobyć? Czym zachęcić? Prawdziwi specjaliści w każdej dziedzinie to w dzisiejszych czasach rynku pracownika prawdziwy skarb. Nic więc dziwnego, że pracodawcom zależy na tym, aby takich ludzi ściągnąć właśnie do swojej firmy. Jednak konkurencja nie śpi i trzeba zaoferowaćcoś wyjątkowego, aby skłonić kandydata do związania się z konkretną firmą. Dobre pieniądze to już od dawna nie wszystko.
Odpowiednie zaplecze socjalne
Dobrze wyszkolony pracownik, świadomy swoich atutów, mający doświadczenie zawodowe, może przebierać w ofertach pracy. I mimo że owszem, wynagrodzenie jest największą częścią składową pakietu proponowanego przez pracodawców, to jednak nie tylko ono decyduje o przyjęciu danej posady. Co więc może zrobić pracodawca, aby przyciągnąć do siebie tych najbardziej utalentowanych? Musi zadbać o odpowiednie zaplecze socjalne – karnety na siłownie, wyjazdy integracyjne, świadczenia socjalne dla rodziny, takie jak dofinansowania do wyjazdów rodzinnych czy paczki na święta. Jest jednak jeszcze jeden element, na który osoby starające się o pracę bardzo zwracają uwagę.
Zdrowy pracownik to wydajny pracownik
Nie od dzisiaj wiadomo, że nasza forma wpływa na jakość pracy. Coraz więcej pracodawców decyduje się więc na zapewnienie prywatnej opieki medycznej swoim współpracownikom. Jak wiadomo, ma to bardzo wiele plusów – tym najważniejszym jest oszczędność czasu. Każdy chyba wie, w jakiej kondycji jest państwowa służba zdrowia, ile czasu trzeba czekać w kolejce do specjalisty. Zanim uda nam się umówić do niego na wizytę, może minąć sporo czasu. A trzeba sobie jasno powiedzieć: odpowiedź na wysłany email trochę trwa, czasem nie otrzymujemy odpowiedzi w ogóle, a z kolei dodzwonić się też nieraz nie jest łatwo. Chyba że pracodawca wybrał placówkę medyczną, która stawia na nowoczesne rozwiązania komunikacyjne takie jak widget call-back.
Bez zbędnego czekania
Takie firmy doskonale zdają sobie sprawę z tego, że o klienta trzeba zadbać. A nie ma nic bardziej irytującego, kiedy w chorobie nie można dostać się do lekarza. Dzięki widgetowi call-back, czyli niewielkiej słuchawce na dole strony internetowej, długotrwałe czekanie na połączenie można odłożyć do lamusa. Produkt firmy Dzinga informuje podczas wizyty na stronie o możliwości pozostawienia numeru telefonu. Po co? Po to, aby połączenie zwrotne, czyli call-back, zadziałało po 21 sekundach. Po takim właśnie nastąpi połączenie i w słuchawce odezwie się pracownik prywatnej placówki medycznej, który udzieli niezbędnych informacji i pomoże umówić się na wizytę.
Coraz popularniejsze rozwiązanie
Widget call-back firmy Dzinga jest rozwiązaniem skuteczniejszym od formularza zapytania, chatu czy zwykłego telefonu. Dlatego właśnie pracodawcy, którym zależy na pracownikach, nawiązują współpracę z nowoczesnymi placówkami medycznymi, które je posiadają. Takimi, które nie tylko świadczą pełną gamę specjalistycznych usług, lecz również wychodzą naprzeciw klienta i nie pozwalają mu czekać w chorobie na skontaktowanie się z placówką medyczną dłużej niż 21 sekund. Doceni to nie tylko chory pracownik, lecz również osoba, która ma dopiero zacząć pracę w danej firmie. Zdaje sobie bowiem sprawę z tego, że pracodawcy naprawdę na nim zależy.